Gast Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 ik kan vanaf elke sateliet goed opnemen, maar vanaf thor bv. kiosk, als ik handmatig opneem dan begint het beeld te hangen en het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Hoe kan dit ??? ik hen de laatste ronaldd erop en gbox1 en een Maxtor 80gB
bert79 Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 had gisteren ook dat tijdens het opnemen het geluid op de tv niet sinq liep. Later bij het afspelen van de opgenomen film klopt het echter wel weer.
Gast Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 Jammer genoeg weet ik geen antwoord op je vraag...maar jij misschien wel op mijn probleempje... Ik zit sinds vandaag op de thor om de kiosk kanalen te bekijken. Ik heb er ook de laatste versie inzitten van Ronald en gbox1 geselekteerd, maar geen beeld . Keys update etc.(blauwe knop en soft all) Moet ik gebruik maken van een cam? Ik dacht van niet.... Wat doe ik fout? Bedankt voor de moeite!
Gast Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 ik draai ook met ronald maar als emu heb ik geselecteerd gbox1_cs en dan zijn ze wel open. veel succes
Rakker71 Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 @russel, Als je d.m.v. de afstandbediening een keyupdate doet wil dat geen garantie geven dat je weer beeld krijgt, dit kan een aantal oorzaken hebben. Je kunt ook eens proberen om daarna op de gele knop te drukken. Of de site (URL) waar de keys gehaald worden is niet up-to-date (dit kun je zelf wijzigen met bijvoorbeeld EditPad Lite) of je moet gewoon eens rebooten na het ophalen van de keys. Groetjuzzz en succes van rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Hallo satvrienden, Ik ben er al uit hoe het zat, ik had na keyupdate en gbox1 geselekteerd te hebben, de dreambox onder het menu even moeten uitschakelen. Daarna weer opnieuw aan moeten zetten, de dreambox start dan opnieuw op en ik had weer beeld! Misschien help ik met dit berichtje nog iemand anders.. Ik bedank jullie wel voor de moeite
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen