Gast Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 Hallo, Ik heb hier momenteel 2 dreamboxen op het lan netwerk hangen dmv een 100mbit switch. Dit werkt allemaal zonder probs, nu wou opgenomen files overzetten van 1 dreambox naar de andere. Rechtstreeks copieeren dat ging niet. ? Toen eerst de files gedownload naar de pc, dit ging aan ongeveer 3.5 mb per seconde. Toen ik echter de files wou uploaden naar de andere dreambox haalde ik tussen de 400 en 500 kb/s. Is dat normaal dat de upload snelheid lager is naar de box als de download snelheid? Groeten, Bartje
JaNuZz Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 Ja dat is normaal, echter met sommige ftp programma's gaat het wel een stuk sneller het uploaden . Probeer eens bv flashFXP
Rizio Geplaatst: 14 maart 2004 Geplaatst: 14 maart 2004 Heeft dit er ook mee te maken dat ik problemen heb om via NFS op te nemen op de harddisk van m'n PC? Hij komt de laatste tijd nooit verder dan een minuutje of zo... Maurice
Gast Geplaatst: 15 maart 2004 Geplaatst: 15 maart 2004 Hallo, ik gebruik niets anders als flashfxp. Tja is jammer aangezien ik nog wel eens iets uit wil wisselen tussen de boxen. Groeten, Bartje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen