Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een pickaart in mijn philips zitten met de yoakam file geladen 2 maanden terug<BR>deze kaart werkt ook nu nog perfect echt alle kanalen blijven werken en gaan niet uit.<BR>nu het vreemde ik had ook nog twee kaartjes die ik had geladen met dezelfde yoakam file en deze kaartjes lagen los op de schap en deze werken niet meer op geen enkel kanaal<BR>de datums staan alle op 31-12-00<BR>terwijl de andere staat op verschillende data<BR>ik heb geprobeerd de kaartjes weer aan te krijgen maar zonder succes hoe kan ik ze weer aan krijgen wie heeft de juiste file of weet hoe ik dit kan oplossen thanks<P>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Als je de eeprom van het werkende kaartje uitleest en dan weer in de nietwerkende kaartjes progt dan zouden ze het weer moeten doen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dat kaartje wat je hebt moet je de eeprom uitlezen en die inhoud dan opslaan<BR>de files die je hebt gebruikt zullen wel auto update zijn maar als ze in je compie zitten gebeurd dat niet en je kaartje wel ik hoop dat je de eeprom eraf kan halen <BR>anders moet de loader hex erweerop en als je een goede hebt die ook aan verify doet moet je de eeprom kunnen lezen het enge is alleen dat het kan zijn dat je je kaartje daarna niet meer aan de gang kan krijgen<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja maar dat lukt juist niet ??????<BR>als ik met winphoenix probeer te readen krij ik een foutmelding<BR>weet jij raad ?????<P>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Ja, zul je toch de loader er weer eerst op moeten zetten. Geen loader op de Pic dan is WinPhoenix in de stress. Zelfde probleem heeft ik oook al eens gehad.<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

de seca autoupdate pic files kun je zelf als loader gebruiken je kunt de eeprom uitlesen met piccard201 en ook weer proggen<BR>groeten blokker <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb gedaan wat u mij vertelde<BR>ik heb eerst de loader er op gezet <BR>toen de eprom uitgelezen en deze opgeslagen<BR>de kaart die ik uitgelezen heb werkte niet meer ivm de loader <BR>ik heb de andere kaarten opnieuw geprogrammeerd met een loader en met de file die ik had opgeslagen en de yoakam.hex<BR>en voila alle kanalen weer open <P>hartelijk bedankt voor de info<BR>nowtv@planet.nl<P> cool.gif :coo: cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.