Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik gebruik al 3 maanden met succes en vol tevredenheid de software van zoxx.is er al een update voor november?indien nee,wanneer en waar kan ik die verwachten? indien ja,waar is die te vinden?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

Als je de zoxx software met 'succes en volle tevredenheid' gebruikt, waarom heb je dan een update nodig??? die is toch AU?<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik denk dat je het probleem veroorzaakt wordt Humax & aston, op andere recievers werkt het wel en bij mij ging het beeld ook op zwart bij het einde v/d maand. Terwijl andere ontvangers geen problemen hebben ? Nog vreemder wordt het als anderen wel met de humax autoupdate krijgen? <BR>Maar ja zo blijf je bezig ;-) en wat maken die 3 minuten proggen nou uit, 1 keer per maand<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by bobje (edited 11 October 2000).]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kan iemand mij een internet adres geven of mailen, waar de autoupdate codes voor Seca van deze maand op staan? <P>alvast bedankt dvb_2@hotmail.com<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

wat gebruiken die humaxers die wel AU hebben dan voor picjes? Andere? Of is het gewoon een hardware-toeval?<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Wimpie:<BR><B>Als je de zoxx software met 'succes en volle tevredenheid' gebruikt, waarom heb je dan een update nodig??? die is toch AU?<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Auto update van Zoxx lijkt het niet op alle kanalen te doen. Ook niet op een pure Seca ontvanger (Asscom reference).<BR>Zecazicco update zo te zien wel braaf. Sterker nog, de meeste zenders begonnen op zwart, en waren na een minuutje of 5 op dat pakket geschakeld staan wel zichtbaar.<P>Eelco

Geplaatst:

De Hex bestanden zijn te vinden op triballs echter kan ik hier geen bin vinden. Wie kan me daaraan helpen ? <P>Nog een vraagje: werkt AU alleen met een goldcard of moet dit ook met een two stone kaartje werken ?<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by GARV (edited 01 November 2000).]

Geplaatst:

Nou dan kijk je toch niet goed in de download zone!!!!!<P>Daar staat de komplete zipfile, kant en klaar.<P>Dus even goed kijken,<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

ZeccaZicco is inderdaad perfect, heb hem hier getest op een drietal ontvangers, ook de hummel en geeft netjes update's.<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Klopt heb die bestanden ook gebruikt echter werkt alleen Canal Digitaal na een behoorlijke "inlooptijd" (10 min). De buitenlandse zenders werken niet met deze bestanden ook niet na een hele nacht inlopen. Iemand nog tips ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bij mij werkt zecazicco niet.ik heb dan maar secanix genomen en de key's geupdated van devoy.helaas is deze meer ofline dan online.<BR>tevens gevraagd per mail goede seca site's met key's.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.