Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Vp2 en een smd gold card. Als ik deze probeer te programeren dan lukt het alleen om de hex te programeren.<BR>Als ik hierna de schakelaar omhoog zet en met WinPhoenix probeer de bin te laden krijg ik de melding "failed: Resetting card".<BR>Weet iemand wat er fout gaat?<BR>Ik weet zeker dat de com-poort klopt en de file wordt door WinPhoenix goed ingelezen.<P>Bedankt,<P>Ed.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

laat je wel de loader om de eeprom te laden<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb inderdaad ook eerst de loader geprobeerd (bijv. Zoxx), maar geeft het zelfde resultaat.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Probeer eens een andere loader.<BR>Heb hetzelfde probleem gehad. Toen een andere loader geprobeerd en het probleem was opgelost.<BR>Ik weet alleen niet zo welke ik momenteel gebruik.<P>Je verteld in IcProg toch wel dat je de 24C16 programmeerd met de Bin file?<P>suc6<P>------------------<BR>

Geplaatst:

gebruik eens de file in de downloadsectie<BR>van yoakam van nowtv<BR>als dit niet lukt mail mij dan dan zal ik de nieuwste versie sturen tot december<BR>groetjes nowtv@planet.nl<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.