Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

met Zoxx en Satturk krijg ik met winphoenix bij .bin-file op vp2 de volgende foutmelding: file incorrect length for 24c16 data. Bij seca5 en bij Zecazicco niet. Maar deze 2 geven geen beeld.<BR>Is mijn goldwafertje dan aan vervanging toe? Ik kan dus niet de EEPROM bin file programmen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

gewoon even die file om zetten .<BR>Dat doe je zo .<BR>Laad ze in icprog en dan terug saven als bin file .<BR>En dan maar proggen het werkt echt .<BR>Scs6

Geplaatst:

Met Piccard 2.1 en Icprog1.01 heb ik alleen maar problemen. wil gewoon niet werken.<P>Ik gebruik Multiprog98 met de Software pix113 en winphoenix 1.06 werkt prima bij mij. Zowel voor Seca als ook Voor Irdeto.<P>Zoxx zowel als ZecaZicco werken de kaarten bij mij. Gestest op nokia 9301S <BR>Vorige weekend vielen deze wel uit. Kaart in en er uit en ging weer voor 20 sec bij T+.<BR>Volgens Mastercrd is T+ weer aan het testen.<BR>Voor de rest werken deze files echt super.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Cogliostro666,<P>Gebruik andere software voor de eeprom t.w. pccard2.1 Staat in de download sectie.<BR>Gaat perfect.<P>Suc6<P>Bocky Wocky<P><BR><P>------------------<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.