Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 ik heb reeds verschillende seca loader.hex<BR>gebrobeerd maar geen werkt ook die van <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> waar zit het probleem<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 Erg summier deze vraag om een fatsoenlijk antwoord te verwachten,<P>Wat, hoe, waar en waarmee? <P>Anders is het alsof ik in andere termen zou zeggen mijn wc doet het niet ik heb alle soorten toiletpapier gebruikt en heb geen succes?<P>Begrijp je de clue?<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 <P>Als je die loader gebruikt heb, die ik je gisteren gestuurd hebt.<BR>En het werkt nog niet dan doe je toch wat verkeerd.<BR>Want volgens mij heb je die niet geprobeerd,<BR>want ik krijg een bericht terug dat je hem kwijt bent.<BR>Dus hoe kan je dan alles al geprobeerd hebben?<BR>Een goede raad geduld is een schone zaak.<BR>Ik ben ook door schande en schade wijzer geworden.<BR>En dat lukte ook niet binnen 24 uur.<P>Raak ze nu niet kwijt!!!!!<P><P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Aanbevolen berichten