Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij werken de voorgenoemde files niet. De ontvanger geeft aan dat de kaart er in moet. De zoxx files werkte altijd perfect. Ik gebruik een vp2 progger en heb een strong srt8000 + nokia 9304. Als kaart gebruik ik een smd piccard en goldcard. Help aub.....<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Misschien is et wel een optie om je bestaande zoxx files te editten met de nieuwste keys en anders lekker experimenteren met wat de download sectie te bieden heeft, ik baal altijd als het zo snel lukt laugh.gif<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Johnnny1:<BR><B>@Cb[PC]<P>Jij bent volgens mij de eerste die BAALD als iets meteen werkt, zal ik een paar lege bins in de upload zetten speciaal voor jou, kweet zeker dat ze dan niet meteen werken. laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>John.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Zeg nou eens eerlijk als bij een hobby alles gelijk meteen zou werken zou het ook geen hobby meer zijn, ook ik kan me ergeren als iets niet lukt, des te groter de voldoening als het lukt dit board bied daar genoeg middelen voor.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 01 November 2000).]

Geplaatst:

@: Cb[PC]<P>Klopt, ik vind als je wat gaat testen met diverse keys, dat je dan ook veel meer begrijpt van de technology erachter. Stel dat 1 provider zijn keys gaat veranderen, dan wil dat toch nog niet zeggen dat je maar even een nieuwe binfile gaat zoeken, nee dan ga je zelf kijken of je de key kan aanpassen.<BR>Teminste dat vind ik, voor mij is het hobby om een provider aan de gang te krijgen, niet om zo snel mogelijk een update te vinden op het internet, is gewoon een bijzaak!.<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

@Cb[PC]<P>Jij bent volgens mij de eerste die BAALD als iets meteen werkt, zal ik een paar lege bins in de upload zetten speciaal voor jou, kweet zeker dat ze dan niet meteen werken. laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>John.<P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Wat je kunt proberen is de binfile laden van de nieuwe en de hex van de oude. <BR>Tot nu toe lopen die autoupdate files lekker door, even afwachten of dat zo verder gaat.<BR>Vanaf vandaag verwacht ik de december key.<BR>(maar kan zijn dat ze pas later die gaan zenden)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vraagje m.b.t. bin files, kan ik die zelf maken ? is hier software voor ? Lijkt me inderdaad ook wel iets om dit in het vervolg zelf te doen.<P>Dank......<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik doe dat ook graag met een editor de key's invoeren.dat heb ik gedaan voor november met de secanix software en het werkt redelijk goed.helaas zijn de site's met pk zeer moeillijk te vinden.mochten er zijn die site's weten met key's,dan hoor ik het graag.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.