Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Ik heb een humax 5400 en die auto-update werkt dus niet. <BR>Nu heb ik die satturk files gedownload, maar ik krijg die hex file langs geen kanten in de 16f84. Wie heeft de oplossing?<BR>De meeste bruikbare satlinks zijn weg frown.gif dus dit is de enige file die ik heb kunnen vinden voor november.<BR>Bedankt op voorhand<P>------------------<BR>

Geplaatst:

@Skywalker<P>welke programmer gebruik je?<P>Ik heb hier met de millenium programmer (ook goldprogrammer genoemd) geen enkel probleem het draait als een speer.<P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Geplaatst:

Ook met de vp2 geen enkel probleem, alleen de loader.hex is niet goed.Als deze in de 16f84 is geprogd dan krijg ik de bin file niet in de 16c24 .Met een andere loader hex lukt het wel om de satturk files er in te krijgen.Misschien een klein foutje in de loader hex.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

Ik had het zelfde probleem met de loader. Gebruik de loader van bv de guppie irdeto files. Met deze werkte het bij mij prima.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.