Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi freaks<P>Na 2 dagen prullen met mijn seca kaart en nu ten einde raad richt ik mij tot jullie, ik krijg mijn Humax met Aston cam niet meer aan de praat alles werkte voorheen perfect (zoxxee.files) totdat de codes van November werden geactiveerd wie kan mij helpen met de juiste *.hex en *.bin file die van sat-turk & zeca-zicco werken bij mij niet?? Ik prog met een JDM en univ smartcard programmer en met softw piccard 2.1 & icprogr 1.01, ik krijg de files zonder fouten geschreven maar dat is ook alles de rest blijft zwart.<P> Groeten <P><P>------------------<BR>clarke

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Geplaatst:

bij mijn zelfde probleem heb meerdere files geprog ondermeer sat turk/zecca zicco/katama ect met jdm en winphoenix en icprog.9,<BR>alles word goed uitgelezen maar zonder resultaat,<BR>ik het probleem is denk ik dat de 5400 de karten niet opstaart weet iemand de oplossing svp<BR>gr.en alvast bedankt<BR>falonso <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Guys,<P>VREEMD! Ik heb ook een Humax met Ascom, maar bij is het net andersom. Ik had nog nooit een AU-file aan de praat gekregen, echter de SatTurk werkt bij mij nu wel. Hier zitten natuurlijk wel de laatste files in, dus of ie straks ook daadwerkelijk een AU zal geven is nog de vraag. Voorlopig werkt het in iedergeval. ik prog met ICprog9.0e en Piccard2.1 <BR>Njente probleem dus...<P>Groet,<BR>Bocky Wocky<P>------------------<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

sacanix werk bij mijn niet,<BR>maar gelukkig satturk perfect<BR>bedankt voor de tip<BR>falonso <P>------------------<BR>

Geplaatst:

HEHE . hoor dat secanix werkt bij mij niet .<BR>zal je toch eens naar de opbouw van satTurks<BR>seca moeten kijken . probeer eens de bin met . de secanix editor te openen :-)))<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Hoi Freaks.<P>Aan iedereen bedankt voor de tips en de mail, ik heb alles nu perfect aan het draaien, na veel zoeken en vloeken heb ik zelf een *.bin file aangepast voor mijn Aston cam het mooie ervan is, het werkt ook nog!<BR>Nu weet ik ook eens wat een tijd dat die mensen daarin steken om het ons soms zo gemakkelijk te maken !!<BR>Jongens petje af daarvoor.<P> Groeten.<P><P>------------------<BR>clarke

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Geplaatst:

SatTurls werkt hier perfect.<BR>Heb ook van alles geprobeerd. Maar kwam toch uit op SatTurks<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.