Gast Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 hi,ik gebruik een humax 5400 een astoncrypt module 1.03.als software gebruik ik een secanix 4.0 met een zelf geupdate november keyfile met de key's van devoy op een goldkaart.ik merk op als ik een bepaalde duur kijk naar taquilla dat ik de melding krijg<BR>"service are curently scrambled or not availeble".als ik de ontvanger reset dan heb ik terug beeld.zou dit ook met de gekende "aanvallen" te maken hebben of is er een bug in de secanix software?ik ondervindt dat die regelmatig vastloopt.graag wat reactie's aub.<BR>alvast bedankt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
satbikkel Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 Hallo, ik heb een humax 5400, aston v1.03<BR>mijn ervaring met de goldcard voor de humax is ook niet zo goed, werd gek van het uit en weer aan doen. maakte niet uit welke software ik gebruikte, ik heb heeeel veel versie`s geprobeerd maar steed met een slecht resultaat.ik ben nu in het bezit van een atmel kaart(jupiter1) tot mijn verbasing werkt deze stukken beter nog niet 100% maar ben met 95% wel te vreden(seca soft van 27-10 geen au).<P>gr. <P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 3 november 2000 Geplaatst: 3 november 2000 digitalsat,<P>ik ondervind het zelfde hier. en inderdaad, volgens mij zijn het de bekende aanvallen van CSD die dat veroorzaken.<P>groetjes.<P>------------------<BR>
Satori Geplaatst: 3 november 2000 Geplaatst: 3 november 2000 Sinds 31 october problemen met taquilla op een Media Box. Zodra overgeschakeld wordt op taquilla wordt om een smartcard gevraagd en zijn alle ander boeketten (oa. C+) ook blank. Ik gebruik Seca Zicco files. De box wil zelfs niet meer naar een ander kanaal schakelen. Mbv een originele kaart (alleen C+) kan ik dan terugschakelen naar een ander kanaal, maar de pickaart wordt dan niet meer als smartcard herkend. Pic opnieuw porgrammeren en na korte tijd (AU) heb ik weer beeld.<BR>Heeft iemand soortgelijke ervaring met Media Box?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 november 2000 Geplaatst: 6 november 2000 Zelfde ervaring, doch nog geen oplossing.<P>Frankie<P>------------------<BR>
Satori Geplaatst: 6 november 2000 Geplaatst: 6 november 2000 Follow_up on SEACA media box.<BR>Ik heb alles weer aan het werk. Mastercrd heeft een nieuwe picfile gemaakt, als reactie op de taquilla aanvallen. Deze heb ik in mijn pic gebrand en na wat experimenteren heb ik de beamer keys in de eeprom gebrand. Hierna kon ik alles weer bekijken en zappen, zonder dat de zaak kapot liep.<BR><P>------------------<BR>
Satori Geplaatst: 6 november 2000 Geplaatst: 6 november 2000 BigAnthony<P>Picfile opgehaald via mastercrd.2xt.de bij news en link in 23 october gebruikt voor zijn autoseca files. De autoupdate bleek echter niet te werken op mijn mediabox.<BR>Vervolgens bij beamer.htmlplanet.com zijn/haar autoseca files opgehaald en daarvan de eeprom versie gebruikt.<BR>Net even gecontroleerd. De mastercrd link is er nog, maar beamer heeft niets meer voor seca staan en de irdatofiles gedisabled.<BR>Ik kan de files wel mailen.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 november 2000 Geplaatst: 6 november 2000 satori,<P>welke files heb je juist gebruikt?<P>sluukes<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten