Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mijn helpen aan een goede combinatie .bin .hex voor de pioneer,<BR>met de humax heb ik geen problemen maar de pioneer is zat. op zwart gegaan en ik krijg hem niet meer aan de praat<BR>bedankt<BR>falonso<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem en ben er al 2 maand mee bezig<P>Dus als iemand het weet post dan ff<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem en ben er al 2 maand mee bezig<P>Dus als iemand het weet post dan ff<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik zal eens kijken wat ik kan doen, sinds afgelopen zaterdag staat hier zo'n ding (een 200) om te testen, nogmaals ik zal eens kijken.<P>SatTurk.

Geplaatst:

Probeer de nieuwe SatTurk Secafile with 8 providers for aston cam's van 7-11-2000 ook in de download Seca section alhier maar eens op de Pioneer :-))<P>SatTurk.

Geplaatst:

Katama werkt goed met Pioneer. Autoupdate vanaf begin. Werkt ook goed met Aston CI en Strong. Rest weet ik niet.<P>MTB<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zoals ik al 25 keer heb uitgelegd op dit board moet je hetvolgende doen!<BR>Je neemt de hex file van pioneer 100%ok uit de downloadsectie. De binfile dat erbij zit is van augustus dus niet meer up to date, zoek ff een andere(bv. bij devoy, die zijn altijd goed). Als je die 2 juist hebt geprogd werkt het. Als het niet werkt heb je iets fout gedaan. Ik ken al zeker 4 mensen bij wie deze combinatie zeker werkt op hun pioneer.<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Geplaatst:

De Yoakam file doet het Au doet het perfect,<P>Zie downloads<P>Dit geldt ook voor de Katama file<P>Gewoon met eigen Hex van Yoakam of Katama, maar je moet natuurlijk wel ff geduld hebben.<P>begin bij R*L 4 deze zend veel upgrades uit als dit dan werkt doet de rest het ook wel, echter Te*uila kan lang duren.<P> smile.gif Helgo<P>------------------<BR>

Geplaatst:

IEDEREEN BEDANKT VOOR DE REACTIES<BR>PROBLEEM IS OPGELOST <BR>GR FALONSO<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bij werken ze ook!!!<P>Allemaal hartelijk dank!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

zeg "Pietje Puk" Ik ben nu heel nieuwsgierig welke files je hebt gebruikt, wil dat nog ff melden?<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.