Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Hoi Satturk,<BR>Natuurlijk is het leuk zo nu en dan een complimentje te krijgen voor je werk. Bij deze! want ik gebruik je files ook met veel plezier. Natuurlijk krijg je als iedereen dat gaat doen wel het zelfde effect als wat we hier wel eens hadden als mensen elkaar afkraakten, eindeloze verhalen (in jouw geval dan wel positieve) die inhoudelijk weinig met de hobby te maken hebben. Dat is ook niet je bedoeling. Van de andere kant is een reactie als iets niet werkt, hoeven er ook geen tien te zijn, wel een hint aan de maker in de trant van: ik moet mijn werk toch nog eens nakijken wan er klopt iets niet. Wellicht kun je je in dit idee vinden. We hopen,denk ik, in elk geval, nog lang van je kennis gebruik te mogen maken.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 @BenBem<P>Het gaat hem niet zo zeer om de complimenten maar je hoort de meeste gebruikers pas JANKEN als iets niet werkt. Pas sinds vandaag hoor ik dat er problemen zijn met de loader.hex wat ik natuurlijk ga oplossen dus ik hoor graag of het werkt maar ook HOE het werkt.<P>SatTurk.
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Hehehe ik ga ook nog eens janken Saturk wanneer heb je nu eens tijd voor mij je weet wel.... .<BR>Groeten .
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Hehehe mag ik ook eens janken ???.<BR>OKe Saturk wanneer heb je eens tijd vorr mij je weet wel ......... <BR>Groeten .
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 @SatTurk<P>Ik meen ook nog wat positiefs over je files te hebben verteld in vorige postings, ze werken naar behoren heb met een gold progger ook weinig problemen gehad, alleen de mensen met een VP2 kunnen denk ik Winphoenix ervoor niet gebruiken (ongeldige .bin lengte) heb jij daar als expert een oplossing voor?<P>Voor de rest heb nu zeker 2 hele tevreden gebruikers die je files aan het "testen" zijn<BR>Daar zit ook een Hummie/Aston 1.03 bij mocht er zich dingen voordoen positief of negatief zal ik het je ook kenbaar maken in de toekomst. <P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Kijk medebewoners als de mensen zoals SatTurk<BR>er niet waren hadden jullie geen beeld maar zon leuk zwart scherm waar je niet veel aan heb.<BR>Dus laten we dan ook accepteren dat het ook wel eens niet werkt!<BR>Zonder de juiste mensen en de ervaring van de medebewoners van deze site en de kennis die per ontvanger anders is komen komen we als dit bespreekbaar is een heel stuk verder en dan met zen allen !!!!!!!!!!!!!!!<BR>Nowtv<BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Ik vind de satturk files voor Atmell echt op dit moment het best draaiend voor zowel seca als irdeto maar dat wist satturk al.<P>Maar voor andere gebruikers een tip..... zijn echte aanraders.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 @d0xt3rCb<P>Ik ken de VP2 progger niet, maar Winphoenix is dat niet voor Irdeto files ?? kunnen die VP2 programmers niet werken met Piccard 1.2 ??<P>@Pipo<P>Als die baas van me nou eens een keer zijn afspraken kon nakomen dan was ie al af geweest, maar doe mijn best.<P>SatTurk.<p>[This message has been edited by SatTurk (edited 07 November 2000).]
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 EINDELIJK krijg ik twee berichtjes binnen met een "kleine" feedback op SatTurk-Seca.<P>Sylvester : zeer goede file thanks for this<P>Hannibal : Werkt echt lekker, het valt me zeker op dat de Aston cam met SatTurk-Seca veel minder vaak vast loopt dan met andere files, bedankt.<P>Sylvester en Hannibal bedankt voor jullie reactie, zoiets hoor IK niet vaak, alleen als iets NIET loopt wordt je bestookt met mail als iets lekker loopt hoor je NIKS.<P>SatTurk<P><BR>
Gast Geplaatst: 8 november 2000 Geplaatst: 8 november 2000 SatTurk<BR>Winphoenix kun je zowel gebruiken voor de Irdeto als voor de SECA hex of bin files maakt niet uit...<BR>Dat is het voordeel van winphoenix<BR>je hoeft de files niet te converteren naar bin of hex ....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 Vedrdulleme, dat jouw loader hex iets mankeert is mij niet opgevallen. Het is mij opgevallen dat jouw bestand mijn Franse kanalen vrijgaf (niet de "bekende").*Dat* was de moeite waard, de rest even niet op gelet. Was zo al dankbaar<BR>Enne, wil je vragen c.q. commentaren per dit board hebben of moet dat per email. Oftewel, vindt de moderator dit wel goed. <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten