Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Bij mij werken de laatste seca file's niet.<BR>Eigenlijk was er niets aan de hand tot ik voor een kennis zijn kaart wilde uploaden.Dat lukte al niet met de laatste files die op de dawnlood seksie staan.Vervolgens had ik dus van mijn eigen kaart de gegevens "weggezet" op de harde schijf om te kijken of het misschien aan zijn kaart lag.Dat was dus niet het geval.Toen ik vervolgens "mijn" gegevens in zijn kaart wilde laden ging dat ook niet.En ik kreeg de gegevens ook niet meer in mijn eigen kaart.De laatste gegevens die in mijn kaart stonden waren die van Yoakam AutoSeca 100%. With Keys for September and Oktober. Deze werkten perfect,maar als ik die nu weer in mijn kaart laad doet deze weer niets.<BR>Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.<BR>Ik heb een Piccard 1.1<P>De groenten,<P>Skrebby.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Laat je ontvanger eens een tijdje op een bepaald kanaal staan, misschien update ie dan wel.<BR>Anders kun je ook nog altijd de NOWTV files uit de download sectie gebruiken deze schijnen ook AU te zijn en ze werken prima<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten