revmoon Geplaatst: 15 maart 2004 Geplaatst: 15 maart 2004 Hoi, kan iemand die PP image draait en scam voor sky italie werkend heeft de output van de volgende commando's naar me mailen: mount ls -la /var/bin ls -la /bin ps -ef ls /var/keys cat /var/tuxbox/config/emulist.xml Alvast bedankt! --DJ
schelen Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Citaat: Hoi, kan iemand die PP image draait en scam voor sky italie werkend heeft de output van de volgende commando's naar me mailen: mount ls -la /var/bin ls -la /bin ps -ef ls /var/keys cat /var/tuxbox/config/emulist.xml Alvast bedankt! --DJ Dit werkt alleen met de laatste versie van PP je hoeft niks te veranderen alleen de emu op ucas zetten en je hebt beeld. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor.
revmoon Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Geplaatst: 16 maart 2004 wat is dan de laatste versie van PP???? Ik heb hem van 27012004 --DJ
Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 ik heb hier nog een versie van 11-02-2004. Maar ik draai nu met SF versie 6 werkt perfect (voorlopig althans)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen