Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik heb een kaart met 2 chips erop (laten we het zo noemen).op de eerste chip staat:<BR>atmel 030<BR>at90s2343<BR>-iosc<BR>er staat ook nog een 24c16b op mijn bekend.<BR>ik weet wel dat het geen vrijschakelboard is maar toch enkele vraagjes als je het mij toestaat.<BR>welke codering kan ik aan met deze kaart?<BR>seca irdeto of beiden?<BR>ik heb mij laten vertellen dat dergelijke kaart met een goldprogrammer+goldprog2.02 deze kan programeren.indien ja,waar vindt ik deze goldprog2.02?indien een commerciële link,mail hem dan even.alvast bedankt voor je antwoorden.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

hoi ik heb een mailtje naar je toe gestuurd<P>------------------<BR>

Geplaatst:

@Spiky<P>Zou jij misschien de software beschikbaar willen stellen t.b.v. de download sectie?<P><BR>bvd,<P><BR>The Last Don<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by The Last Don (edited 13 November 2000).]

Geplaatst:

ik zal hem sturen voor upload maar de irdeto staat er al kijk naar de 4 in 1 van turksat deze werkt perfect voor irdeto alleen de hex die erbij zit is alleen voor humax <BR>ik zal nu deze samen stellen en een kleine beschrijving toevoegen voor de handeling voor seca <P>groetjes spiky<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb nu naar de upload sectie gestuurd dus hij zal wel vanavond er op staan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ben nu ook bezig een crd te schrijven met de december key's zodra deze klaar is stuur ik hem naar de upload<P>------------------<BR>

Geplaatst:

als het je lukt om die atmel met een goldprogger te programeren . vertel het ons ook even, lijkt mijn namelijk een onmogelijke opgave..<P>gr dj <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Hoi ik heb deze atmel ook, met 2 smd ic's erop. Je kunt hem gewoon met een phoenix proggen, en een crd file erover.<BR>Dus net als een echte kaart behandelen. Kijk er al een geruime tijd naar en het werkt perfect.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

sorry ik bedoel niet de goldprog maar de twoprog ik werk met een multiprog<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tuurlijk werkt het het proggen van de crd met de phoenix.. ( of een programmer die deze modus aan kan )maar dat bedoelde ik dus niet :-) probeer de atmel zelf . maar eens te proggen met een gold programmer ...dat lijkt mij dus onmogelijk ....<P>gr djazzie<BR>ps: kijk eens of er in de download niet een layout staat van een harpune ;-)<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.