emree Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Beste mensen, Ik heb altijd 2 vaste schotels gehad met ieder een kop met 4 uitgangen. De volgende uitgangen: 14V/18V/14V22Khz/1822Khz. Deze komen in een multiswitch met een diseq 2.0 besturing. En daar vanuit gaan er naar alle kamers binnen huis een kabel. Met mijn dreambox stelde ik diseq 1.0 in en met A en B kan ik beide schotels bekijken. Nu heb ik een 3e schotel geplaats en deze gaat alleen naar de woonkamer. Wat moet ik nu doen of erbij kopen om de 3 schotels met mijn dreambox te bekijken?? Ik heb het volgende geprobeerd maar het werkte niet echt: Heb een diseq 1.0 switch. Uitgang van de diseq 2.0 gaat naar de A ingang van de diseq 1.0 en de 3e schotel naar de B ingang van de diseq 1.0 switch. Is dit hardwarematig goed om een diseq 1.0 ertussen te doen of moet ik een diseq 1.1/2.1 switch ertussen doen wat ik hier heb kunnen lezen en begrepen??? Of als dat ook niet goed is wat moet ik wel doen dan??? En dan na een goede hardware instelling de juiste diseq instellingen in mijn dreambox om ze aan te kunnen sturen?? Graag hoor ik jullie reacties. Groetjes
1pm Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 onzin heb ook drie schotels 1 op astra/ hotbird 1 op sirius 1 op thor met bovengenoemde werkt perfect Joa zo gaat dat alaaf !!!!
emree Geplaatst: 17 maart 2004 Auteur Geplaatst: 17 maart 2004 Citaat: 4in 1 zal helpen Das nou het probleem 4/1 gaat niet. Heb een multiswitch waar 2 satellieten inkomen en de kabel en dit wordt door heel het huis verdeeld. Dus ik kan niet zomaar een 4/1 switch erin gooien. Maar ik weet inmiddels het antwoord. Of een tonburst switch ertussen of een diseq 1.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen