jeejee99 Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Haalo boardleden, Daar is ie weer de man met nog weinig droomdoos ervaring. Weten jullie (en dat weten jullie zekers) hoe ik de keys kan updaten van de emu's? De lokaties van de emu's? en waar ik de update file moet plaatsen? (dat is toch de softcam.key?) mvg. jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
speedy_gonzalez Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 emu selecteren, en dan op de blauwe knop drukken DM7020s / Moteck rotor / Gibertini schotel 1mtr. / PLI Jade 2008
jeejee99 Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Geplaatst: 16 maart 2004 thx m8, nog even een vraagje waar haalt hij de update dan vandaan? Ik zit wel aan het internet verbonden. Of waar moet ik de softcam.key dan plaatsen? see ya jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
Rakker71 Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 De URL kun je zelf aanpassen met EditPad Lite (bijvoorbeeld). Even met FTP de URL naar PC halen, bewerken en weer terugzetten in de dreambox. Je kunt ook meerdere URL's ingeven, maar zal telkens alleen de bovenste nemen. Suc6, Rakker71 P.S. Je kunt ook de laatste KeyfileUpdater van tCC gebruiken of DreamUpdate van dipke. Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
jeejee99 Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Geplaatst: 16 maart 2004 welke file moet ik aanpassen en welke url's kan ik gebruiken. Misschien dat je me even kan pmmen? mvg. Jeroen Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
holles Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Zeker nog nooit gehoord van de zoekfunktie. Is al vele malen uitgelegd. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten