Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb een dreambox en dbox2. Ik doe cardsharing via radegast en het werkt perfect!!

Nu heb ik nog een dreambox erbij gekocht voor in de andere kamer. Nu wil ik met deze ook connecten op mijn cs server, maar hij pakt het niet!!

Als de ene client het doet dan doet die andere het niet. Kan je met radegast meerdere connecties maken??

Hoe moet dat dan, moet ik bij mijn net routes iets aanpassen?

Groetjes

Geplaatst:

Moet je netpilot gebruiken. Ga met telnet in de server, login met root, dreambox en type; 'netpilot localhost 666 &' nu moet het werken (standaard via poort 678 i.p.v. 666)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Netpilot moet elke keer opgestard worden. Ben je handig dan maak je er een plugin van!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Oei!!! Daar zeg je mij iets.

Als ik het in de start_enigma doe de commando zou ie dan elke keer auto pakken of moet ik echt via een plugin doen.

Waar moet ik dan die plugin zetten en maken??

Geplaatst:

Citaat:
Moet je netpilot gebruiken. Ga met telnet in de server, login met root, dreambox en type; 'netpilot localhost 666 &' nu moet het werken (standaard via poort 678 i.p.v. 666)

Hey ik kan die netpilot file niet vinden opm op te starten.

In welke map staat hij, want ik krijg alleen maar een melding van dat ie netpilot niet kan vinden.

Groetjes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen