Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Ik probeer alle nieuwe images zodra zij uitkomen en ben iets achtergekomen op een image wat ik heeeeel graag zou willen gebruiken op andere images. nl, de laaste Hybrid version image heeft een webinterface die volledig werkt. (alles kan je bediennen daarmee) Hoe ken ik dit overzetten naar een anderre image, weet iemand dat? Thnx Djslash
Ðeninux Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 de allernieuwste ronald image heeft dat ook DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Het einige probleem is dat ik dus de laaste Ronald niet aan de praat krijg zonder mijn DB te flashen en dat will ik dus niet. Ik heb als flash het origineel met dreamflash 1.3 en als ik die image van Ronald erop zet dan met dreamflash Ronald kies dan blijft mijn LCD op blanco en gaat niet verder.Wat ik heel erg jammer vindt want ik zou heeel graag die ook willen testen. Dus maar andere images testen :-(
Ðeninux Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 zet er eerst een orginele img in en dan de nieuwe ronald. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Ðeninux Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 ik snap jou niet helemaal hoor. wat is nou de bedoeling ? DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 de bedoeling is dat ik de web interface die in de hybrid zit in andere images overzetten.die is namelijk veel meer uitgebreid.Of die kunnen bewerken. Wat is dan de path van die hele handel? Greetz Djslash
egon Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 Normaal gesproken maakt de web interface deel uit van enigma. een path naar een cgi-bin tool is er dus niet echt Egon
RobbieT Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 Als je de image hebt uitgepakt dan staan de templates van de webinterface onder /share/tuxbox/enigma/templates. Onder /share/tuxbox/enigma staan nog een aantal mappen met meer onderdelen van de webinterface. Of je de webinterface zonder problemen kunt uitwisselen weet ik niet. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 klopt, dit had ik al gevonden, de xml's ook maar daar kan ik weinig mee :-( jammer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen