Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 wie wil mij juiste eprom en hexfile file mailen voor <BR>dit toestel ik werk met goldprogger.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Kun je die niet gewoon downloaden dan? Werken de normale SECA files niet? In de download sectie kun je van alles vinden.<P>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 november 2000 Geplaatst: 27 november 2000 De fuses op OFF zetten! <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 november 2000 Geplaatst: 27 november 2000 en hoe zet ik die fuses off...<P>------------------<BR>
alfadude Geplaatst: 27 november 2000 Geplaatst: 27 november 2000 Volgens mij wordt het tijd dat je een beetje gaat lezen maar goed.<BR>Als je in een programeerprogje een hex file laadt staan er vakjes met of zonder vinkjes in met daarbij de letters WDT,PWRT,CP dat zijn de fuses probeer die dus op off te zetten..(normaal gezien geen probleem)<P>------------------<BR> Quo signo nata es?
Aanbevolen berichten