Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer zelf een werkende bin-file te maken maar heb nog geen succes gehad, kan iemand mij zeggen of mijn werkwijze juist is?<P>Ik ben gangs met een Katama-bin die ik heb uitgelezen, de eerste twee providers staan hierin op 30nov00 de andere au op 31dec00.<P>Heb de bin-file met ichbin geopend en de nieuwe c-key van C+, provider 0003 over de oude primary getypt. Dit gesaved en geproged in de 24c16, geen resultaat.<BR>Ben met de file verder gegaan en heb de datum op 15 9F (31dec00) gezet. Dit gesaved en weer geproged, geen resultaat.<BR>Heb vervolgens de MK01 verwijderd, er kwam nadat ik de binfile had gesaved nu 00000000 voor in de plaats, geproged maar weer geen resultaat.<BR>Ik gebruik de c key van *****.da.ru<BR>Omdat ik nu op een dood spoor zit vraag ik om een hint van iemand die weet wat ik niet goed doe. <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het inmiddels begrepen, mijn Katama-file aangepast en de Fransen zijn weer te zien.<BR>Wat ik heb gedaan is dus de AU ervan verwijderen en de gegevens van C+ er net zo uit laten zien als die van AB-sat (die zijn ook niet auto)samen met de nieuwe key werkt het dan, dit voor de mensen die net als ik dit aanpassen voor het eerst doen.<P>Mocht iemand mij een nieuwe MK en PPUshared en PPUcustomer willen mailen dan houd ik mij warm aanbevolen, de file wordt uitsluitend prive getest.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.