Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allamaal,

ik heb een probleem met de windows media player,als ik een bestand wil openen of afspelen geeft hij de melding "Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet."

nochtans met de bestanden is niets mis mee want als ik een andere speler instaleer vb winamp, kan ik deze gewoon afspelen. ik heb al geprobeerd om het programma terug te instaleren maar zonder resultaat, hij blijft dezelfde foutmelding geven. wie heeft een oplossing voor dit probleem, alvast hartelijk bedankt

heb een geregistreerde windows XP home edition, service pack 1, versie 2002

pentium4

2.80 GHz

512 RAM

Geplaatst:

Vertel eens over wat voor bestand je het hebt.

Welke extensie heeft het bestand, bijvoorbeeld hazes.wav of stones.mp3 etc etc etc

Geplaatst:

gewoon mp3 formaat

probleem is ontstaan na installatie TMPGenc (voor omzetten van divx naar dvd - wat tot nog toe niet is gelukt) en desinstallatie van dit programma. Zijn er bij de desinstallatie misschien codecs gewist die media player nodig heeft ?

Geplaatst:

is heel goed mogelijk. wellicht als je de div-x codec (v5.1?) opnieuw installeerd, dat je probleem dan weg is. en anders zou je via de windows-update misschien een update of een nieuwe versie van de mediaplayer kunnen downloaden en installeren.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Citaat:
gewoon mp3 formaat
probleem is ontstaan na installatie TMPGenc (voor omzetten van divx naar dvd - wat tot nog toe niet is gelukt) en desinstallatie van dit programma. Zijn er bij de desinstallatie misschien codecs gewist die media player nodig heeft ?
Heb je systeemherstel al geprobeer om terug te gaan naar een datum voordat je tmpg had geiinstalleerd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen