Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik vindt het leuk iedere maand sleutelen met seca editors en dergelijke.bij zoxx zie ik dat er plaats is voor 16 bits code,maar ik zie dat er maar plaats is voor een 8bit code bij de secanix editer.ik gebruik de versie 4.0.zijn er al versie's die wel de 16 bit code's aankunnen?ik vindt het een van de beste programma's voor seca.<BR>zal een pic indien ze superencryptie toepassen nog snel genoeg zijn of zullen we moeten overschakelen op atmel's?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

Picbined moet het doen. By the way, ik gooi er alle keys nu al standaard 16 bits in (al D.w.z.: ik zet er een dubbele reeks in, want ze zijn eigenlijk 8 bits groot. Eigenlijk nooit uitgezocht of ze ook in 8 bits smaken werken. Zo hoor je nog eens wat.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Superseca wil NIET altijd zeggen dat ze 16 bits getallen achterelkaar pakken, het kan ook zijn dat ze b.v. 0C en 0E samen pakken zoals de K zenders dat momenteel doen als ze sport uitzenden, de secanix heeft hier geen enkele moeite mee en een Goldwafer is daarvoor meer dan snel genoeg, echter kan de Aston cam het niet aan en dat is een groter probleem.<P>Wat de Atmel betreft, die communiceert sneller met de 24c16 dan de 16f84 (pic) hierdoor staan je zenders wat sneller op het scherm, vooral in een DBOX op Premiere is dat goed te merken, werk je echter met en seca en irdeto op b.v. de humax dan merk je weinig van die snelheid omdat de humax eerst gaat kijken of je de juiste cam wel hebt, sterker nog in de embedded werkt ie wel sneller in de all-cam nauwelijks verschil, echter zijn de mogelijkheden met een Atmel groter dan met een Goldwafer waardoor het werken met deze kaartjes een MUST is voor elke sat freak.<P>SatTurk.<BR><p>[This message has been edited by SatTurk (edited 30 November 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.