Ga naar inhoud

Ronald op HDD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al meerdere keer geprobeerd om Ronald zijn image te draaien met Dreamflash vanaf de HDD (dus NIET USB).

Ik heb ook de rcS gedownload en opgezet zoals bescheven maar ik krijg het nog steeds niet aan de praat.

Ik vindt dit heel jammer want Ronald zijn image waren altijd dde eerste die ik probeerde toen ik mijn DB kocht.

Einig idee wat ik kan doen behalve flashen om Ronald zijn image vanaf mijn HDD met Dreamflash te draaien?

Mijn dank is groot ;-)

Greetz

Djslash

Geplaatst:

IK heb ook dreamflash 1.3b erop gezet en die laatste ronaldd op mijn hd gezet.

En als ik nu opstart zie ik wel het multiboot scherm van dreamflash en als ik dan kies voor de rolandd vanaf mijn hd dan gebeurd er niks meer.

Mischien moet het .img bestand execute rechten hebben..??

Ik draai overig met originele 1.07.4 als master boot image.

Wie helpt.....???????

Geplaatst:

Ik heb dat een tijdje terug ook geprobeerd met een usb stick.Maar wilde ook niet,toen heb ik het omgedraaid de ronald als basis, en de nieuwste sfs op usb. je kan inplaats van usb ook je hdd nemen natuurlijk,draait perfect.

gr birddog

Geplaatst:

hi

ik will dus absoluut mijn origineel dmm houden in mijn flash, dus dit is geen optie.

Geplaatst:

Ik heb nu ook de sfs op mijn hd gezet en die werkt wel perfect maar de ronaldd niet.

???????????

Geplaatst:
Citaat:
hi

ik will dus absoluut mijn origineel dmm houden in mijn flash, dus dit is geen optie.

en waarom dan? de images van anderen zijn meestal beter!

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Geplaatst:

dat klopt maar ik heb ooit de Ronald als "master: gehad en ik kreeg dus de multiboot van ronald helemaal niet aan de praat, wat nog meer, ik heb gemerkt dat als je de origineel van dmm als master heb dan start en restart mijn db veeeeel sneller.

Daarom will ik die graag zo houden.

ik heb trouwens ook wel's geprobeerd om met een andere images en dreamflash Ronald op te starten, ook onmogelijk.

Geplaatst:

Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd met hdd en usb, maar ik kon het ook niet aan de praat krijgen.Nu met de ronald als basis is het eigenlijk nog niet goed,ik krijg alleen in het lcd scherm het multiboot scherm dus niet op de tv,maar als je dat een keer weet valt er mee te leven.

Ik heb alleen de ronald er op voor het updaten van mijn canaal+ kaartje,verder gebruik ik hem niet eens zoveel.

En wat dat opstarten betrefd hoe vaak doe je dat??,dus als dat wat langer duurt maakt me niet zo veel uit.

Gr birddog

Geplaatst:

nou opstarten doe ik eigenlijk best vaak want ik vindt het leuk om te kloien en zodra er een nieuwe image uitkom gaat ik gelijk testen, ;-)

Dus opnieuw opstarten doe ik best vaak.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen