Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik nu vanalles geprobeerd meerdere kaarten mijn humax laten pachen wel pw maar geen c+? Div software tested maar steeds geen beeld wie kan mij helpen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb je vraag naar dit forum verplaatst omdat ik denk dat ie niet in het Humax Digital hoort.<BR>Eigenlijk hoort ie hier ook niet omdat je expliciet naar C+ vraagt.<BR>Verder hoop ik dat als je geholpen wilt worden met meer informatie naar buiten komt zoals welke hardware heb je gebruikt? welke software? en wat voor kaarten?<BR>Ik denk dat niemand van ons uit jouw vraag een goed gericht antwoord kan geven.<BR>Ik hoop dat je dit meeneemt als goed gemeend advies.<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Geplaatst:

Ok je hen gelijk xal erop leten.<BR>Maar om terug te komen op mijn vraag kon ik het verband ook niet leggen dat na ik mijn hum heb laten patchen c+ niet meer werkt?<BR>Ik heb een jdm voor de hex files en een phoenix voor de bin file. Ik gebruik ic'prog en EEphoenix dit werkte perfeckt alleen wanneer ik de filetjes van hier boven pak krijg ik card accepted en hij geeft een filtsje van een beeld en het is weer afgelopen ? wat gaat er mis?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Galle ik heb nog steeds moeite om te begrijpen wat jij nu probeert. In principe denk ik dan gezien het advies wat je al kreeg, laat maar frown.gif.<P>Omdat ik toevallig in een goede bui ben, op basis van de weinige info die je geeft, volgende vragen.<P>Je draait C+ en PW op zelfde pic-card?<BR>Diezelfde card werkte voor de patch op beide zenders?<BR>Weet je wat er in de files staat die je gebruikt (keys, datum C+, 0 of C cam, landencode etc.)?<BR>Welke file gebruik je exact?<BR>Pas je de files zelf aan?<P>Afijn totdat je meer info kunt geven kan de vrijschakelservicedesk je niet helpen wink.gif<P><BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

t'is nu niet om reclame te maken van mijn site,want een deel van de eer moet naar sat4all gaan,maar ik heb een irdeto file van hier aangepast die reageert op channel id's op mijn site gezet en werkt perfect op de humax.je moet wel de humax pic file gebruiken!.bij veelvuldig kijken,moet je wel een blokker gebruiken,en ja,een blokker kan je gebruiken op een goldkaart.lees goed de readme file!!!!<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

Hoi ben net thuis en ga het morgen proberen ik laat je zeker nog iets weten al vast bedankt<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hallo<BR>Ik gebruik twee kaarten eentje voor pw die perfect werkt en eentje voor c+.Ik had de guppie files geprogt op div kaartjes en werkt ok na de patch vielen deze uit (bij meerdere mensen) ik nog de update van guppie geprobeerd maar deze werken ook niet op pw. Info over de files heb ik niet want het gaat om diverse soorten. Wat ik graag zou willen weten welke files heb ik nodig en hoe en of wat moet ik dan aanpassen bv met epromeditor ectr<P>alvast bedankt voor de reactie galle<P>------------------<BR>

Geplaatst:

sorry hierboven staat een foutje in pw moet c+ zijn deze werkt niet meer op irdeto<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem gehad.<BR>Bij mij ging het fout toen ik de pic-file van guppie gebruikte. Probeer eens de loader en bin van guppie in combinatie met de humax84.hex file. Met deze combinatie kreeg ik weer beeld.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

de oplossing van sander werkt inderdaad goed maar kan stream niet aan<BR>gr falonso<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hallo het werkt sorry voor mijn late reactie ben druk bezig waar het hem nu in zit ik heb de beide files (bin's) uitgelezen maar inderdaad c+ werkt weer iedereen erg bedankt groeten galle<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.