Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 Sinds gisteren(16/11) zijn alle kanalen van het c+-pakket verdwenen bij mij en mijn buren. Waar kan ik nieuwe files vinden en wat is er gebeurd. Op mijn originele kaart werkt het nog wel!<BR>Alvast bedankt voor een reply<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 <P>Het hele forum staat vol.<BR>((((DOWNLOADS))))<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 De guppy files werken nog immer op de PACE<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 Yep, gewoon een beetje hobbyen en kuntselen met de files die overal te vinden zijn en dan krijg je vast wel weer beeld. Anders gewoon je originele kaartje erin en al je problemen zijn voorbij.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 Ik ben trouwens wel benieuwd waar jij woont, als het gisteren al 16 november was.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 Bedankt jongens (heren), mijn Humax (en die van de buren) is blijkbaar een beetje kieskeurig op die dingen.<BR>'t een en 't ander aangepast en inderdaad het werkt weer als een trein<BR>alvast bedankt<BR>datum van pc stond dus verkeerd (waarvoor ook bedankt LOL)<P>------------------<BR>
FredjeV Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Kan je mij deze files sturen, mijn Hummie is ook nogal kieskeurig en ik krijg ook alleen GW file aan het werk voor Irdeto. Het nadeel hiervan is dat die allereerst op C+1 moet staan om beeld te krijgen...<BR><P>------------------<BR><BR>VrGr Fr Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten