Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het beeld van de Stream kanalen blijven maar zwart, alle andere IRDETO aanbieders zoals C+NL en TELE+ werken perfect.<BR>Ik gebruik Guppy 11-11.<BR>Ik heb al van alles geprobeerd, maar het wil echt niet lukken.<P>Wie heeft de gouden tip?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Deze site bestaat schijnbaar niet meer, heb je een alternatief?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

zelf een eeprom file editten en een werkende PMK voor stream er in zetten. PMK voor stream is paar dagen geleden veranderd en dus werken files van voor die dag niet.<P>Wanneer je nog géén eeprom kunt editten is dit dus een goed moment om te beginnen wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Daar ben ik dus ook druk mee bezig dus mischien kan jij me helpen met het volgende:<P>Ik heb een goed werkende Eeprom file met enkel Stream en Tele+. Nu wil ik hier C+NL aan toevoegen. Met Behulp van PicBinEd kopieer ik de C+NL gegevens uit een werkende Guppy naar mijn Eeprom file. Ik neem alles exact over, maar wat gebeurd er: Nu werkt er niets meer!<P>Ik doe vast iets fout, maar wat?<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.