Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Ik zit met een vreemd probleem. Ik heb dit probleem ook al gesteld aan M. Bishop.<P>Eerst was het alleen met v34full goldwafer file van bishop & mabuse. Nu ook met andere files uit deze download sectie & en van andere pagina's.<P>Ik gebruik een multiprog 98 voor het proggen van kaarten.<P>op de humax werken de betreffende kaarten uitstekend.<BR>Op de nokia echter niet bij allemaal.<BR>Getest op nokia 9200 met c-cam allcam.<BR> 9500 met 0-cam en c-cam<BR> Dbox-met c-cam Allcam.<BR> Dbox met 0-cam allcam.<P>Ik prog de kaarten nadat ik zelf de pmk erin gezet heb. Eerst werken de kaarten +/- 1 dag perfect waarna deze dan ongelooflijk langzaam gaan werken, tot herhaaldelijk cold-rebooten toe. Dit gebeurt vooral na wisselen van pakketten en providers.<BR>Het gekke is op de een werkt het goed en blijft het goed werken. Op de ander gaat goed en wordt het slecht. op nog een ander werkt direct slecht.<BR>Ik dacht eerst het ligt aan het moederbord en cam van de nokia maar daar ligt het niet aan. <BR>Ligt het misschien aan mijn Multiprog98 of software? Ik gebruik pix113 en winphoenix1.06<BR>Soms heb ik ook dat Winphoenix de loader met pix geprogt niet herkent. Na het meermaals herproggen van de zelfde loader lukt het dan ineens wel.<BR>De software gebruik ik in een Windows millenium omgeving.<P>Ik ga straks eens een andere programmer probreren namelijk de goldprogrammer met software gold1.40. Indien iemand hierover al iets weet laat me eens iets weten op futureman@pandora.be<P>Groeten Harald.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Nog steeds zelfde probleem.<BR>Ga nu eens De PWRT functie uitzetten.<BR>misschien dat dit helpt.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Kaarten werken weer.<BR>Alles lijkt vlot op uitzondering van PW-zenders na. Hier duurt het nog steeds lang.<BR>Van Pw gaan alleen de cinedoms vlot.<P>Het bovenvernoemde is het geval op een Nokia Dbox met 0-cam.<P>Op een Nokia 9200 met all-cam is het bovenvernoemde ook geldig alleen Dat Pw iets sneller werkt dan op de Dbox-met 0-cam, maar nog niet zoals het moet. <P>Bij beiden hangt de ontvanger regelmatig als men naar Pw overschakelt.<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten