Ga naar inhoud

Post deleted by Toxic[Q]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En de dagtekening die scheef staat?? Mooi stukje fake dus......Deze uitspraak is al eerder gedaan in het begin van dit jaar!<P>En zo probeert TeeBee de gemoederen weer in beweging te krijgen. Vind het geen goede zaak voor dit board, maar dat mag eenieder natuurlijk zelf bepalen..<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><STRONG>Vandaag is bekend geworden dat Canal+ door de Stichting Reclame Code aan de hand van een klacht die door diverse mensen was ingediend (waaronder ikzelf) op de vingers is getikt vanwege reclame uitingen op hun website.<P>Kijk hier naar de beslissing van de Stichting Reclame Code:<P><A HREF="http://register-en.virtualave.net/images/reclame/reclame1.gif" TARGET=_blank>pagina 1</A><BR><A HREF="http://register-en.virtualave.net/images/reclame/reclame2.gif" TARGET=_blank>pagina 2</A><P>Cya!<P>TeeBee</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

??!<BR>Uitspraak begin van dit jaar? <BR>Da's slim gezien de email met klacht pas 4/juni binnen was, en dat de zaak pas 17/juli behandeld werd, volgens de gescande documenten. Of zijn die (niet scheef staande) datums ook allemaal "fake"...?<P>2oldmaarnognietblind

Geplaatst:

Met alle respect, maar ik kan niet opgewonden raken van de klacht, evenmin van de uitspraak.<P>Hoezeer ik ook vind dat Canal+ er op vele fronten malafide praktijken op nahoudt.

Geplaatst:

Nee TeeBee, natuurlijk heb ik niets tegen je (ken je niet eens). Deze uitspraak is al oud en de reclame code commissie stempelt geen brieven wink.gif" border="0. Maak je niet dik...<P>Zie je iedere kritiek als een persoonlijke aanval of zo??<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><STRONG>@Mimisiku; Zeg heb jij soms een beetje te veel gerookt of zo?<P>Die beslissing is real en vandaag met de post direct van de Reclame code commisie afdeling college van beroep gekomen!<BR>Als ik een vervalsing zou hebben gemaakt zou jij het verschil niet hebben kunnen zien.<BR>Die datum is een stempel, maar dat was te moeilijk en te ver gezocht voor je zeker?<P>Als je wat tegen me hebt, vecht het dan ff via PM uit. blush.gif" border="0<P>Cya!<P>TeeBee</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

@Mimisiku,<P>Ik begrijp even niet waarom jij iemand van vervalsing beschuldigd. confused.gif" border="0 <BR>Ik heb deze brief vandaag rond 18.00uur zelf gezien en de voorgaande brieven ook.<BR>Jij hebt niet eens de moeite genomen de brief te lezen want net zoals 2old4this al aangaf klopt jou verhaal niet als je naar de andere data kijkt. Waarom beschuldig jij iemand van zaken terwijl jouw motivatie zelf stinkt? Deze brief en voorgaande brieven zijn wel degelijk echt en vandaar dat mij jouw enigszins laffe beschuldiging dan ook erg tegenvalt.<BR>Als je verder nog problemen hebt kun je bij mij en naar ik aanneem ook bij de persoon die je beschuldigde terecht via PM of e-mail, maar de discussie heeft op dit board in ieder geval nu een einde.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit forum bedoeld is om met elkaar om te gaan op een wijze zoals beide hoofdpersonen (dreigen te) doen.

Laat de feiten spreken zou ik zeggen.

Zover ik mij kan herinneren stond er kort geleden (1 maand geleden ?)nog op de site van <A HREF="http://www.canaldigitaal.nl" TARGET=_blank>www.canaldigitaal.nl</A> een zinsnede over "180 gratis programma's".

Ook was er toen iemand die dit ergens op Internet aan de kaak stelde.

Nu is voornoemde zinsnede niet meer te vinden op de site van Canal+, dus vermoed ik dat er inderdaad zeer recent een uitspraak van de Reklame Code Commissie is geweest.

Want ik kan me niet voorstellen dat Canal+ zo'n mooie reclame-uiting vrijwillig van haar site verwijdert.

Mocht ik het mis hebben dan kan Mimisiku ongetwijfeld aangeven waar een kopie van die uitspraak begin dit jaar op Internet te vinden is.

Want ik denk dat er genoeg personen te vinden zijn die een zo ongunstige uitspraak voor Canal+ maar al te graag op Internet willen publiceren.

Mocht TeeBee het bij het rechte eind hebben dan zal dat hooguit tot morgen duren eer daar zekerheid in is.

Een telefoontje/email/brief naar de Reklame Code Commissie zal ongetwijfeld opheldering verschaffen.

Een andere mogelijkheid is om gewoon een emailtje naar Canal+ te sturen en te vragen naar uitspraak en datum.

En indien Canal+ daar geen (afdoende) antwoord op geeft is dat een slechte zaak v.w.b. hun service/klantvriendelijkheid.

Maar ik vermoed dat er toch ook wel voldoende deskundige leden van Sat4All zullen zijn om klaarheid in deze zaak te brengen.

En om het te zeggen in goed Nederlands :-)

Ik voorspel een lange thread voor dit topic.

Geplaatst:

@sattaz,<P>Inderdaad, ik heb daar destijds deze thread over geschreven omdat ik aan de hand van een mail van tb de members wilde oproepen mee te helpen met het indienen van een klacht:<BR><A HREF="http://212.204.253.253/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000885" TARGET=_blank>Oproep aan al onze members:</A><BR>Ik heb zelf ook een klacht ingediend, maar omdat die reclame code commissie alles nogmaals schriftelijk per post uitgelegd wilde hebben terwijl ik in mijn e-mail alles al duidelijk had aangegeven, ging mij dat alles te veel tijd en moeite kosten.<BR>Nu ben ik daar blij mee omdat blijkt dat de reclame code commissie zo je voor en achternaam aan Canal+ doorgeeft. Dat is voor de meeste van jullie misschien niet zo erg, maar Canal+ zal mij wel (ten onrechte) willen aanklagen voor van alles en nog wat en dat wil ik mijn gezin niet aandoen.<BR>In ieder geval is deze klacht en het antwoord er op wel degelijk echt, en is de discussie daarmee denk ik nu wel afgedaan.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Hee TeeBee,<P>Worden we weer agressief??? Vechten, zoals jij omschrijft behoort niet op dit board.<P>Respecteer toch iedereen zijn opvatting c.q. mening, iemand mag de datingstamp toch wel vreemd vinden voor zo'n dergelijke organisatie ????<P>Vraagje;.... waarom vraag jij aan Mimisiku ........ Als je wat tegen me hebt, vecht het dan ff via PM uit............. Kun jezelf niet eerst reageren via de PM mogelijkheid inplaats dit juist een ander te verwijten ?<P>Tot slot, laat toch rusten. Viewer heeft gelijk, hiervan (uitspraak) raakt niemand opgewonden. Ga eens bij jezelf te rade en denk eens na over Mimisku's vraagje van......Zie je iedere kritiek als een persoonlijke aanval of zo??...... <P>Met vriendelijke groet,<BR>Aviddvv<P>Ps. Laat svp die bekende "wis-acties" van je achterwege. Mimisiku is voor mij en voor vele een zeer leerzame member waarvan ik "binnen" mijn sat-hobby (niet C+ dus) veel aanwijzingen heb kunnen lezen.

• Moderator
Geplaatst:

jongens, jongens toch...<BR>zoek jullie ruzie toch via PM uit, ik dacht dat dit board was om elkaar te helpen en niet om elkaar onder de duiven te schieten.<BR>wat moeten nieuwe bezoekers denken als ze jullie geruzie lezen.kom, geef elkaar de hand, vergeet de zaak en help elkaar.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Eindelijk iemand met een verstandig antwoord.<BR>matchless ik ben het helemaal met je eens. jongens kan het niet wat anders. en als het toch moet doe het dan over pm. want anders krijg je z'n naar zweertje hier<P>gegroet maikie

Geplaatst:

Tot slot...En voor alle duidelijkheid:<BR>Ik beschuldig niemand van onwaarheden of nog erger leugens. Noch ben ik uit op een hetze tegen wie dan ook! Geldt dus ook voor TeeBee.. Misschien mag ik ter verdediging aanvoeren dat ik ook geen schuttingtaal o.i.d. gebruik? Heb ook brieven van de RCC en deze heb ik nooit gestempeld gekregen maar voorzien van een door een (Laser) printer afgedrukt document of een fotokopie daarvan.. Vandaar de zelfs redelijk 'open' reactie. Begrijp zelf de felle reactie van TeeBee ook eigenlijk niet.. Begint meteen volgas van "Wat heb je gerookt" (Ben een niet roker BTW)...Denk dat we dat maar gewoon bij TeeBee's persoonl;ijkheid moeten laten....

Geplaatst:

Om de discussie nu tot een einde te brengen:<BR>Met deze opmerking had je mij ook boos gemaakt:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> En de dagtekening die scheef staat?? Mooi stukje fake dus......Deze uitspraak is al eerder gedaan in het begin van dit jaar!<BR>En zo probeert TeeBee de gemoederen weer in beweging te krijgen. Vind het geen goede zaak voor dit board, maar dat mag eenieder natuurlijk zelf bepalen..<BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>@Mimisiku,<P>Ik vind zijn reactie terecht. Met een dergelijke opmerking laat je duidelijk merken dat je vind dat hij de zaak vervalst heeft. Zo zie ik het en zo zagen nog zes andere mensen het ook.<BR>Jij krijgt van mij een waarschuwing vanwege het veroorzaken van deze commotie. Tb poste slechts nieuws en jij veroorzaakte de onrust.<BR>Je ging ook na mijn verzoek de discussie eventueel per PM of e-mail voort te zetten gewoon door.<P>@avidiv, <P>jij krijgt van mij jouw allerlaatste waarschuwing. Een volgend bericht in dezelfde trend en ik verwijder je definitief van dit board. Ik heb jou al vaker gewaarschuwd. Jij grijpt iedere kans die je krijgt aan om TB in een kwaad daglicht te stellen aan. Walgelijk gewoon. Posting rights blokkeer ik 2 weken. Jij bent vaak genoeg gewaarschuwd en je staat bekend om ook na een waarschuwing gewoon door te gaan.<BR>Het verzoek de discussie te beindigen of voort te zetten via e-mail/PM gold ook voor jou! Ik heb jou al eens eerder een laatste waarschuwing gegeven, dus ik denk dat ik tamelijk tolerant ben.<P>Waarom kan men zich op dit board niet gewoon als volwassenen gedragen? Iemand post nieuws en promt bij het volgende bericht wordt hij indirect beschuldigd van leugens terwijl ik 100% zeker weet dat de informatie klopt. Ik verwacht dan ook dat Mimisiku morgen contact opneemt met de reclame code commissie om de juistheid van dit bericht te laten bevestigen en vervolgens zijn excuses aanbied.<BR>De discussie eindigt hier. Het hoort hier en naar mijn mening op geen enkel satelliet hobby-board thuis!<P>Toxic[Q] (Sat4All babysitter frown.gif" border="0)

Geplaatst:

Als je het zo zielig speelt, mag je onmiddelijk ophouden met dit board....<BR>Meld me maar af en zijn we meteen van het gezeur af...<P>Stelletje kleuters...

Geplaatst:

Dat is bij deze dan ook gebeurt. Jij negeert de nette verzoeken dit verder via e-mail of PM "uit te vechten" dus denk ik dat je dit zelf veroorzaakt hebt. <P>Toxic[Q]<p>[ 08-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.