Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Pace G6 wil tegenwoordig niet meer werken met mijn goldkaart of pic - kaart.<BR>Ik heb ze geprogd met een Goldprogrammer, met zo'n beetje alle hexen die je maar kan bedenken. Als ik de geprogde kaart in de ontvanger stop krijg ik de melding "E5 onbekende kaart" Is dit iets wat tegenwoordig vaker voorkomt? Tot nu toe nooit problemen gehad.. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Hoi Pace, ik heb jou wat files gestuurd.<BR>Deze werken bij mijn pace wel.<BR>Je kunt ook eens proberen de hex file uit je kaart te wissen.<BR>Het kan zijn dat er nog data op staat van een oude file.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Ik heb de files geprobeerd, M'n kaarten helemaal leeg gegooid voordat ik er nieuwe files in programmeerde maar helaas de foutmelding blijft.<BR>Mischien moet ik het probleem zoeken bij de Goldprogrammer of de Pace, ik weet het niet.<P>In ieder geval bedankt voor de moeite..<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Alfredo V17 met de juiste bin file voor C+ en PW werkt zeker. Geen enkel probleem op G4 en G6 Na het programeren kun je via crd commando's nog zaken aanpassen als prov. id, PMK, HMK ed of via Picbined of met een normale editor als je de geheugenplaatsen weet (see readme)<BR>Succes<P>MTB<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.