Gast Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 Hoi, een vriend van mij heeft een Philips 6072, waar ik een tijd geleden de Zibi Fx 7.5 in heb gezet, maar sinds die tijd vallen er steeds zenders op zwart, zo is Ned 2 en 3 al niet meer te ontvangen, terwijl ik ze op mijn Pioneer nog wel kan kijken. Ik heb al geprobeerd met andere codes, maar dit lost het probleem niet op. Zou het misschien aan de firmware kunnen liggen dan? Groeten Marcel
guykers Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 kijk eens of de ecm pid goed staan meer info via de zoek functie nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Johannes Geplaatst: 17 maart 2004 Geplaatst: 17 maart 2004 @ marcelvries dat wat op je kaart staat dat is het probleem, cq de combinatie FW ,ik heb hetzelfde gehad fun eruit abo erin op seca 2 zetten probleem opgelost. Bij mij altands. Ik zal je vertellen hoe dat bij mij is gegaan, had altijd een goed werkende fun nooit geen uitval van ned. zenders tot het moment dat ik voor mijn 2 de box de kaart wilde kopieeren met chipcat, wat doet die chipcat bij read die herschrijft de loaderfile en toen begon het gesodemieter.Beide kaarten geen beeld, dun nieuwe zoeken en die gaven uitval. Dus de abo er in,,, en goed verder zoeken en blijven proberen. johannes DSX 6071, 6072, pace dvr 501 g6, Jaeger Silent Gold. Superjack ez2000, Oslink,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen