Gast Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 Bijna alle file setjes die je kunt downloaden zit een aparte eprom bij voor de humax en magic module. Echter alle 2 zijn uitwisselbaar met elkaar? Wat is nu eingelijk het verschil. Er zal toch enig verschil zijn anders worden er geen 2 gemaakt. ben benieuwd. gr
Bigfoot Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 Bedoel je dat jezelf getest hebt dat ze uitwisselbaar zijn? Misschien alleen voor bepaalde software versies dat het verschil maakt....
Gast Geplaatst: 19 maart 2004 Geplaatst: 19 maart 2004 Het maakt namelijk niet uit welke je gebruikt, ik merk geen verschil in de humax of MM. Maar er zal toch wel enig verschil zijn?? anders zouden er geen 2 gemaakt worden, toch?
Newbie Geplaatst: 19 maart 2004 Geplaatst: 19 maart 2004 Over het algemeen is het in verband met de autoupdate van de irdeto kanalen (de 6in1 files). Echter vaak werkt die file voor de humax zelfs op een magic veel beter. Ik heb diverse fun kaartjes beschreven voor kennissen, over het algemeneen merk ik dat de file voor de humax beter wertk dan de file voor de magic zlef, die is vaak erg traag. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen