Gast Geplaatst: 8 november 2000 Geplaatst: 8 november 2000 Beamer heeft zijn irdeto file niet alleen op een speciale site moeten plaatsen maar heeft nu de zip ook nog password protected. Iemand een idee waarom ? Hij spreekt er niet over in zijn mailings. Heb een mailtje in zijn richting gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Komt misschien nog.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 8 november 2000 Geplaatst: 8 november 2000 Hoi Ben ,<BR>wat is de url van Beamer?Of staat deze in de links pagina?<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Beamer heeft zijn irdeto files verplaatst naar een freedrive en password beveiligd op aandringen van IRDETO corp. zelf ivm copyrights en illegale activiteiten<P>Oplossing neem een freedrive account klink op de link van zijn freedrive download de file en unzip hem met het password.<P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 @ d0xt3rCb<BR>Dit was me bekend, maar zoals ik schreef: de file zelf op de nieuwe site is protected.<P>@ PietBem,<BR>hallo oude bekende, de site is <A HREF="http://www.beamer.dk" TARGET=_blank>www.beamer.dk<BR></A> <BR>Daar staat ook de verwijzing naar de Ir***o site.<P>@ Iedereen,<BR>Sorry,ik maakte een foutje, want beamer heeft meegedeeld dat het password op zijn site in de rubriek nieuws te vinden is. En het werkt ook!<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 09 November 2000).]
Aanbevolen berichten