Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie O wie kan mij helpen.

Ik heb een dreambox 7000. met een harddisk.

Als ik bv een film opneem en die later via ftp naar mijn pc dirigeer is het een TS bestand.

Kan ik die met Nero gewoon branden, ik bedoel voor een Svcd of VCD moet je toch mpeg hebben.

Gaarne advies

Gomcoc

Geplaatst:

Hierover is al zoveel op dit board geschreven dat je tureluurs van wordt. Even de zoekfunctie gebruiken zou ik willen adviseren.

Als je veel leest hoef je minder te vragen...

Geplaatst:

Even een puntje over DVR studio. Heeft iemand al eens geprobeerd op dit progje weer van z'n PC af te halen? Er blijft namelijk een key in de registry achter in [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Haenlein]. Probeer die regel maar eens weg te krijgen. Daar wordt een hele vuile truuk gebruikt. Iemand hier ene oplossing voor?

Geplaatst:

@Rai, probeer eens in de settings van dvr:

'clean up dvr registry' te doen.

Vroeg me al af waar dit voor was. Wellicht is dit de oplossing.

Groeten

Curious

Geplaatst:

Op de site van hemertje staat het uitgebreid uitgelegd. Stap voor stap leidt hij je door de verwerking en dan is het gewoon een eitje

Triax 78 Multiblock

Geplaatst:

Omdat de datum waarop je het mag gebruiken al voorbij is kom je dus nooit meer bij die optie. Misschien de tijd van m'n PC maar even terug zetten.

Geplaatst:

Toevoeging: Net geprobeerd wat die toest doet, maar er gebeurd helemaal niets. Zal de maker maar eens een mailtje gaan sturen want ben niet echt blij als iemand m'n registry denkt te kunnen slopen.

Geplaatst:

Of nog mooier, Insteel evidence eliminator. dit proggie maakt je register echt schoon. ff zoeken op google naar insteel en ect. Je zult zien dat het wel werkt.

suc6

nb. geen commercial link is een trial versie, dus alle opties kun je gedurende 30 dagen gratis gebruiken.

Koekje erbij ????

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen