Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit pas een PCB goldwaferkaart, en heb een vraag.<BR>Ik heb veschillende methodes gelezen hoe te programmeren, en ze werken ook allemaal.<BR>Maar ik heb het idee dat de methodes veel te omslachtig zijn.<BR>Het gaat toch eigenlijk om de 24c16?<P>Ik heb een VP2, die een 24c16 IC voetje heeft.<BR>Kan ik ook al dat gedoe met de loader.hex, enz. ook overslaan, <BR>en gewoon de 24c16 uit mijn PCB waferkaart halen en <BR>programmeren met de bin-file?<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

hi, ja dat kan je doen. 1 keer, 2 keer en net zolang totdat de eprom of lamme pootjes heeft of het voetje lam is geworden.<BR>ikzelf deed het altijd rechtstreeks bin in eprom en hex in de pic, maar daar ben ik dus van teruggekomen. frown.gif<BR>de methode werkt dus wel smile.gifsmile.gifsmile.gif<BR>suc6 en hobbie ze<P>------------------<BR>blubblub

Geplaatst:

Bedankt!<P>Alleen als de Irdeto.hex al op de PIC staat, dan hoef je toch niet meer Irdeto.hex te proggen?<BR>Zit er verschil in Irdeto.hex, of hoort het bij de bin-file?<P>------------------<BR>Jimmie (http://www.tricorder.cjb.net)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

De bin-file veranderd, daar staan de nieuwe keys in. Als je 24c16 in het voetje zet om te proggen, dan hoef je aan de pic niets te veranderen.<P>A.K.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

OK, bedankt allemaal!<BR>Dat scheelt me weer een hoop werk! wink.gifwink.gif<P>Jimmie<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.