Gast Geplaatst: 17 september 2000 Geplaatst: 17 september 2000 Ik ken 2 mensen die hebben seca kaarten, gekregen bij hun digitale schotel. die seca kaarten hoeft je niet meer te updaten.<BR>weet iemand waar ik die kaarten kan krijgen of waar ik een soort autoupdate software voor de seca kaarten kan krijgen. want nu moet ik die van mij elke keer weer updaten en het lijkt me makkelijker met een kaart waar je dat niet hoeft.<P>------------------<BR>Do Not Underestamed The Power Of -=MANIAC=-
Gast Geplaatst: 17 september 2000 Geplaatst: 17 september 2000 dat zijn zeker kaarten die waar de auto update software inzit maar deze zijn zeker niet voor altijd 2 maanden en de problemen komen ook voor deze kaart en dan gewoon even updaten<BR>kaarten die geen update nodig hebben ,dit kan alleen bij een abb.<BR>de kaarten waar je mee aan de slag kunt zijn oa:goldwafers,pickaarten<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 september 2000 Geplaatst: 17 september 2000 Ik werk zelf met een pic kaart, dit bevalt mij prima.<BR>Ik programmeer hem met een DL-2 programmer.<BR>Deze pic kaarten zijn onder ander hier verkrijgbaar <A HREF="http://www.jadatzoujewelwillen.nl" TARGET=_blank>www.jadatzoujewelwillen.nl</A> <P>Het leek nou net de goede kant op te gaan. AUB geen reclames !!!! <BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 18 September 2000).]
Aanbevolen berichten