Gast Geplaatst: 18 maart 2004 Geplaatst: 18 maart 2004 Ik ben eens begonnen te lezen bij het begin op pagina 604 Daar ik ook overgestapt ben op een dreambox 7000S zoek ik mensen die me via deze site kunnen helpen met het aanpassen van deze.De bestaande mogelijkheden vervelen snel en daarom wil ik deze aanpassen. Wat heb ik allemaal nodig. Een stuurprogramma??? Images?? En verder Alle hulp is welkom. groeten FREESATTER
Bigfoot Geplaatst: 19 maart 2004 Geplaatst: 19 maart 2004 Wat bedoel je precies? Heb je nog geen alternatieve images erin? Kijk es bij dreambox.sjerom.com voor uitleg
Gast Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 BIGFOOT bedankt,ik heb een helehoop gevonden maar ik heb nog wel enkele vragen. Moet ik de zenderlijst apart invoeren of zit dit in de images die op het internet worden aangeboden. Kan ik deze ook in de dream zetten met de DREAMUP. FREESATTER
Bigfoot Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 Zenderlijst kun je er apart inzetten via FTP, met het programma Dreamedit kun je de lijst bewerken en gelijk uploaden naar je DB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen