Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb een MM met zo'n platte dunne originele duitse cam( Betacrypt). Wie weet of hier een bin en hex file voor is om prem+ nl te krijgen<BR>Heb vrijwel alles uit download geprobeerd<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

Heb jij dvb2000 software (Overflow)??<P><P>------------------<BR>

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hoe werkt dit met een Micronic 1200 & Betacript CAM, Ik heb ook diverse files op een goldcard geprogd maar het wil maar niet werken. <BR>Het zou ook met een Irdeto kaart moeten kunnen en deze omprogrammeren naar een C-kaart. Killen lukt me wel maar welke file heb ik voor het maken van een C-kaart nodig???<P>------------------<BR>

Geplaatst:

om van een nederlandse kaart een c-kaart te maken moet men De zogenaamde Coco veranderen.<BR>coco staat voor country code.<BR>er bestaan voor Acs 1.2 coco crd's alleen weet ik spijtig genoeg niet meer vanwaar ik deze gedownload heb. ik dacht dat het bij een duitste site was.<P>Als men van een goldcard de coco veranderd<BR>hoeft men bij Eepromedit bovenaan enkel 0-card of c-card of d-card aan te klikken.<BR>voor een oostenrijkse F-card moet men dit handmatig doen.<BR>Klik op c-card en kijk bij coco.<BR>men ziet dan het volgende staan :<BR>03 82 00 17 01 17 02 17 03 17 04 00 00 47 45 52<BR>als ik goed gelezen had moet men bij de<BR> 17 01 , 17 02 , 17 03 , 17 04<BR>de 0 veranderen in een 6<P>dus<BR>03 82 00 17 61 17 62 17 63 17 64 00 00 47 45 52<P>zelf heb ik dit nog niet getest, kan ook alleen de 17 02 in 17 62 veranderen zijn.<BR>de site waar ik het heb gelezen is alweer voor een tijd gesloten.<BR>daar werd melding gemaakt van autopid.<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.