Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de gehele pickaart is uitgevallen met de bestaande files <BR>wie heeft er al weer nieuwe files ter beschikking om een pickaart weer aan te schakelen voor net nederlandse pakket en C+<BR>de irdeto files bij de download weken niet ?<BR>wie kan mij verder helpen <BR>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

de datums even veranderen???<BR>c+ 05d1 -- prem-w 0482<BR>dan werkt alles weer lekker.<BR>grt reporter<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

ja dat klinkt leuk reporter maar<BR>als ik in deze files kijk zie ik alle tekens maar ik weet niet wat de datum is in de bin file dus hoe ziek ik de datum welke files gebruik je en welke editer en progger<BR>dan wordt het ff een stuk simpeler denk je ook niet nu vertel je alleen maar wat je van een ander hebt gehoord dat had ik ook al gelezen maar de vraag is hoe moet je het doen reporter ????????????????????/<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

ten eerste vroeg om nwe files ???<BR>niet om andere dingen.<BR>en hoe ik aan die info kom doet er niet toe.<BR>en dat je dat al gelezen had kan ik ook niet ruiken.<BR>en ik heb het inderdaad ook van een ander.<BR>iemand helpt mij ,en ik probeerde voor een <BR>ander behulpzaam te zijn .<BR>dus anders kan ook wel???????<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Gebruik Eeprom Editor 1.8<P>Laad de juiste Bin of Hex file<BR>ga naar de Juiste Provider<BR>PW = 2 <BR>NL = 3 <BR>bij de guppie files<BR>ga naar date en verander ze <BR>save uw file weg<BR>en prog je crdje maar tenminste als je een Goldcard gebruikt.

Geplaatst:

bedank harald met deze info kom je inderdaad verder en ook werkend .<BR>echter nog 1 vraag zijn er ook meer providers aan te schakelen<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

hoe doe je dat de datums veranderen<BR>groeten fred<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

aan NowTV <P>Indien je recente Eeprom files zoals die van guppie 24-08-00 werken volgende providers:<BR>Stream<BR>C+ NL<BR>Premiere<BR>D+<P>Bij de guppie files van 30-09-00<BR>werkt <BR>Stream Hotbird 13 o<BR>C+ NL Astra 19 o<BR>Premiere Astra<BR>D+ Hotbird<BR>SCT na Autoupdate Hotbird<BR>Pinkplus Na Autoupdate Hotbird<P>Hellas gaat na update in conflict met D+<BR>SCT en Pink+ werkt dan ook niet meer.<P>Heb zojuist bij Hellas HMK, Hexserial, ProvId, PMK, Date, gevult met FF <BR>dan Gold card geschreven. <BR>Resultaat Hellas(=Nova),D+, SCT, Pink+ gaan niet.<P>Ben Zelf nieuw en van alles aan het experimenteren.<P>Alle raad is ook bij mij welkom.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Harald:<BR><B>aan NowTV <P>Heb zojuist bij Hellas HMK, Hexserial, ProvId, PMK, Date, gevult met FF <BR>dan Gold card geschreven. <BR>Resultaat Hellas(=Nova),D+, SCT, Pink+ gaan niet.<P>Ben Zelf nieuw en van alles aan het experimenteren.<P>Alle raad is ook bij mij welkom.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>dat na de aanpassing bij Hellas ook andere zenders niet meer werken kan niet kloppen. Misschien even je ontvanger resetten?<P>Wanneer je bij Hellas de datum vernaggelt moet je hem bij D+ goed zetten. Dan heb je, mits de key bij D+ klopt, beeld op D+. Aangezien de datums van D+ en Hellas gelijk zijn weet een kaart die op datum de provider selecteert niet welke 'ie moet hebben. Wanneer beide verschillende plainkeys gebruiken kun je die voor beiden invullen. Autoupdate werkt dan niet voor beiden. Momenteel gebruiken ze dezelfde key en dus zie je met een dergelijke kaart maar één van beiden.<P>SCT en PinkPlus ligt waarschijnlijk aan een foute / oude pmk. <BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Dank U Bart voor de uitleg<P>Ik heb het nog eens geprobeerd<P>doe ik bij de guppie files van 30-09<BR>bij hellas alle Hoofdgegevens buiten de plainkey opvullen met FF FF etc.<BR>san valt D+ Hellas SCT uit. ook nog na het resetten en voor het autoupdaten van hellas.<BR>Dus als ik de nieuwe kaart insteek.<P>Doe ik daar en tegen bij hellas<BR>de PMK en ProID veranderen in een wat ik bij Mastercrd's online generator gevonden heb.<P>dan werkt D+ SCT en Pink zelfs na autoupdaten hellas , maar hellas krijg ik dan nog niet aan het werk dankzij het door U aangehaalde Datum probleem.<BR>Ik doe nooit langer dan +/- 15 min updaten<BR>voor de test.<P>U zegt ook datums het zelfde bij D+ en hellas<BR>D+ = 6679<BR>hellas 068C<P>welke zijn dan de juiste datums ? want bij mij zijn ze niet het zelfde ingevult.<BR>en toch als ik bij hellas de nieuwste HMK en Keys invult werkt hij. alhoewel D+ dan natuurlijk uitvalt.<P>Misschien ben ik wat traag van begrip?<BR>Graag verder uitleg als het mag?<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vandaag op dit moment voor D+ & Hellas 06D0<P>Morgen dus waarschijnlijk 06D1<P>Grtz. Kees.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dank U Kees.<P>Nu weet ik ook waarom die Autoupdate van D+ slechts 1 maal gelukt is en daarna nooit meer. Uitgevallen en/of verkeerde datum.<P>guppie file Autoupdate D+ werkt dus niet.<BR>eerst de datum juist zetten. Of ben ik verkeerd?<P>Zeg Bart ? Dat loggen hoe gaat dat ongeveer in zijn werk?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

loggen in mijn geval,<BR>-nokia met dvb2000<BR>-scsi verbinding naar PC<BR>-masterlog software<BR>daarme kun je dan alle data zie die meegezonden wordt. Masterlog verwerkt het direct tot begrijpelijke informatie.<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.