Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf een Sony dvd recorder de Dreambox hangt er via de line 3 ingang aan...

Ik weet niet wat voor recorder je heb maar staat dat niet in de gebruiks aanwijzing ?

Gr R

My name is Cohol, Al Cohol.

Geplaatst:

Ja klopt de DB gaat naar de recorder en uit de recorder gaat er 1 naar scart van de tv....ehhh zo is het bij mij teminste..

My name is Cohol, Al Cohol.

Geplaatst:
Citaat:
Ik dacht dat het beeld wel digitaal was alleen het geluid analoog via RGB....

Het beeld is van MPEG2 omgezet naar analoog, als je het goed instelt RGB.

Geluid kun je digitaal aansluiten op een Dolby versterker met de optische uitgang op de Dreambox.
Geplaatst:

Ik heb mijn scart van de dreambox naar de tv lopen en een scart vanaf de onderste aansluiting op de dreambox naar mijn dvd brander , het een liteon standalone brander.

De brander zet ik op scart input en krijg mijn dreambox te zien, via de output van de dvd die zit op de tweede scart aansluiting op de tv , de dreambox op de eerste scart van de tv, waardoor ik op tv scart 1 kies voor de dreambox en scart 2 voor de brander.

Geplaatst:

Ik heb een philips DVD recorder.

De dreambox zit op scart 2 van de dvdr.

Op deze manier kan de dreambox de dvdr starten voor opname.

Van de dvdr gaat een scart naar de tv.

Van de dreambox gaat ook een scart naar de tv.

Groeten,

Houbie

Geplaatst:

zal later nog eens proberen maar ik heb dat ook al gekregen dat de dreambox eerst opstart en dan moest ik hem op vcr zetten om beeld te krijgen op de recorder maar hij vind de post niet zal wel iets laten weten als het gelukt is

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen