Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Jongens,<P>Ik heb zelf persoonlijk gezien dat het op een smd kaart een irdeto files en seca files op zat...<BR>Want het werkt gewoon allebei....zoals seca en irdeto...<BR>Wie weet er hier iets van af of hoe kan ik dit zelf ook voor elkaar zorgen....<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

NEE NOU WORD DIE MOOI????????????<BR>dacht het niet minnaar .<BR>nee teebee heeft gelijk.<BR>behoort tot de sprookjeswereld??<BR>remco<P>------------------<BR>CONTROLE THE FUTURE

Geplaatst:

Nou, niet helemaal onmogelijk - ik heb kaarten gezien met zowel 2 PIC's als 2 Eeproms, en een setje Dipswitches waarmee je kon schakelen of de Pic's als master/slave stonden danwel als twee losse units. Er zat dan een voorziening bij om met een lintkabeltje naar een los kaartcontact te gaan, de kaart kan dan in één v/d Cams gestopt worden, de lintkabel + contact in de andere. En als ik me niet vergis staat het printje hier zelfs in de hardware download.<P>Maar ja, het blijft natuurlijk wel een beetje nepperij, je kan wel 10 goldwafers op één printje zetten, maar of je er iets mee opschiet? Ik heb dan liever 10 losse...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou ik heb ieder geval jullie reactie gelezen...<BR>Maar ja hoe dan ook het werkt echt....<BR>Hij stopt zijn kaart voorbeeld in de aston oftewel gelijk rechtstreeks in de seca receiver en het werkt daarna in de nokia en dan in echostar en het werkt ook de irdeto...<BR>Dat snap ik ook gewoon neit maar het werkt...<BR>Jullie geven aan dat het sprookjes is maar ik denk van niet...<BR>Ik geef het juist op voor ons allemaal dat we met elkaar handje kunnen helpen en wat wijzer van kunnen worden...<BR>Maar ja hoe dan ook wie niet gelooft is zijn eigen zaak...<BR>Maar een ding ik ga zelf er achteraan hoe dat kan...<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

zeg minnaar weet je toevallig al wat meer over dat seca/irdeto kaartje???<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jaja hahaha sluit mij helemaal aan bij Teebee<BR>Hans Kazan wink.gifwink.gif die was echt wel leuk gevonden hoor .<BR>maar irdeto en seca op een kaart ???.<BR>Dan moet je echt wel kunnen toveren hoor.<BR>Groeten.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee het kan echt hoor <BR>maar het was wel een kaart (spel) met een joker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Misschien was het deze kaart werd te koop aangeboden ergens op een nieuwsgroep<P>SECA/IRDETO COMBO CARDS!<BR>The COMBO card will decode both Seca and Irdeto packages <BR>Tested with 99% decoders.<BR>64K memory<BR>Super encryption ready<BR>Auto update Seca /Irdeto packages.<BR>Combo price 99UKP<P><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 27 August 2000).]

Geplaatst:

<P><BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 27 August 2000).]

Geplaatst:

Leuk z'on Combo Card, als hij al bestaat is het overigens een dure grap 350 piek voor een kaart, maar wat heb je er eigenlijk aan ?<P>Je moet toch van de ene ontvanger/CI naar de andere ontvanger/CI de kaart overzetten. Geeft mij dan maar gewoon twee betaalbare wafers of funcards dan deze Superkaart.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.