Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik een pic 16F84a probeer te programeren krijg ik altijd de melding: error at 0000h<P>Ik hiervoor 3 verschillende programmer gebruikt:<BR>-ludipipo<BR>-jdm<BR>-MK3 programmer. (paralel)<P>Met geen enkel lukt het.<P>Weet iemand hier raad mee?<P>alvast bedankt vooe de reakties.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Komt dit alleen voor met die desbetreffende PIC? dan kon ie ook wel eens naar de eeuwige PIC-velden zijn wink.gif heeft ik ook wel eens gehad.<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb vergelijkbare problemen gehad.. Was bij mij te weiten aan het feit dat ik (per ongeluk) de PIC had geprogrammeerd met de loader en als osc. type RC had geselecteerd.<BR>Dat is nunet een van de weinige manieren om een PIC naar de kl*te te helpen... Je moet XT of HS kiezen (geloof ik)... Zie de FAQ's..<BR>Misschien is dat het probleem (geweest)..<BR>Clearen van de PIC gaat trouwens nog wel.. Mar jah, dan doet ie nog steeds nix... (Koste bij mij maar 2 pics om daar achter te komen frown.gif )<BR>Dus misschien tijd om nieuwe pics te kopen wink.gif<BR>

Geplaatst:

Probeer hem eens te proggen als een 16f84, dit heeft bij mij weleens geholpen bij het proggen van een 16f84a met een jdm en IC-Prog 0.9. En anders kan je nog even een andere compu proberen om zeker te weten dat het daar niet aan ligt.<P>Succes ermee,<P>Alex Krycek<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bedankt aan allen voor uw replys.<P>Volgens mij ligt het toch aan de kwaliteit programmers/soft. Waarom zeg ik dit? Ik heb gisteren juist mijne "nieuwe" programmer in de bus gehad "MultiProg2000" en de wel bekende soft die erbij hoor. Met alle pics dat ik problemen had, heb ik met de MP2000 zonder enig probleem kunnen proggen.<P>Daarvoor had ik een Millenium programmer en ook geen enkele probleem. (deze had ik dooverkocht om de MP2000 te kopen)<P>Dus mijn conclusie kwaliteit programmers/soft.<P>toch allen bedankt.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.