Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een Nieuwkomer!<P>Ik gebruik op het moment de guppie files<BR>van 24-08 welke tot nu toe goed werkt voor de meeste providers.<P>Graag zou ik uitleg willen hebben over het volgende.<P>1. Als alleen de PMK van SCT en Pink+ toevoeg deze niet werken ook al zijn het de recenste. En tevens D+ wegvalt.<BR>C+, Pw,Stream blijft 100% werken zelfs de Autoupdate.<BR>ik gebruik EepromEditv1.8 en Ich bin V7.0<BR>deze manier is goed gegaan tot +/- 20 September.<P>2. Er Staat in Readme.txt van de meeste pakketten (date geen CHID)dat de Autoupdate 100% is.<BR>Ik Heb D+ nog nooit bij geen enkele aan de praatgekregen. hoelang duurt dit gemiddelt voor de meeste providers en hebben deze soms ook een beaconchannel zoals bij de Chid (paketten)<P>3. Ik Weet dat Nova en D+ samen een Date probleem hebben. Welke Gegevens moet ik FF'en en welke nullen buiten de Plainkeys<P>Als ik opdeze vragen een antwoord krijg ben ik al zeer blij. Liever een duidelijke uitleg dan de laatste updates van de keys.<BR>de keys kan ik toch overal downloaden.<BR>Ik heb liever de uitleg.<BR>Dank bij voorbaat<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.