Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 De nieuwe "Guppie"files uit de download sectie werkt niet (meer)op mijn Pace G6.<BR>Zijn er meer die hier last van hebben ? En hoe kan dit ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 september 2000 Geplaatst: 30 september 2000 klopt als een bus, ik ben er ook nog niet uit.<BR>zal eens wat andere file's proberen.<BR>suc6 en de groeten uit het zonnige brabant<BR><P>------------------<BR>blubblub
Gast Geplaatst: 30 september 2000 Geplaatst: 30 september 2000 als je een email adres achterlaat stuur ik wel een paar files die ik gekregen heb deze werken nog voor de pace<P>------------------<BR>dijkstra
Gast Geplaatst: 30 september 2000 Geplaatst: 30 september 2000 Hierboven in de down sectie genoeg die werken, bv de irdeto kit16G<P>bob<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 september 2000 Geplaatst: 30 september 2000 Bedankt voor de moeite maar heb gelukkig alweer beeld. Ik al nieuwe files als op m'n kaart geprogd. Het was iets met de datum ofzo.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten