Gast Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 Hallo, Ik probeer subsync te draaien maar het lukt niet heb win xp prof . Het programma open wel kan ook film en subt. toevoegen maar als ik de film wil starten loopt hij vast wie weet raad ? De film is wel goed want deze kan ik op een andere ,anier wel afspelen. gr peter
Ome Merde Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 ik heb hier winxp prof. en die draait probleemloos met subsync. wellicht dat je even de zaak opnieuw moet installeren ? (codecs en subsync) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 hallo, subsync heb ik al twee keer geinstaleerd maar welke codecs heb ik nodig dan. deze heb ik niet geinstaleerd bij mijn weten. gr peter
Ome Merde Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 ik heb de div-x codec (5.1 volgens mij) geïnstalleerd en ondervind geen problemen. een werkende subsync heb ik hier vandaan gehaald en de codec komt hier weg. groet, merDe deze ruimte is te huur
marco24 Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 ja kijk eens voor de juiste codec en sommige codecs hebben ook conflicten met elkaar dus alleen installeren die je nodig hebt en kun je hem wel in windows media speler afspelen??
marco24 Geplaatst: 21 maart 2004 Geplaatst: 21 maart 2004 probeer eens een andere film met subs in subsync te openen en te starten liefst met een andere codec
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen