keuning Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 Ik heb een probleem met het omzetten van een TS bestand naar DVD. Als ik DVR-studio, ProjectX, PVAStrumento gebruik op een TS bestand, dan krijg ik de ene fout op de andere an dan mis ik hele stukken van een film, er is een programma die goed werkt en dat is mainconcept MPEG encoder, maar het TS bestand is dual audio en nu kan ik geen optie vinden om het andere audio kanaal te gebruiken, de TS file is dus dual channel, is er een mogelijkheid om het andere audio kanaal te krijgen, zodat ik een DVD kan maken. Ik heb ook Xmuxer gebruikt en dan de juiste audio file te demuxen en het video file, en als ik dan wil muxen krijg ik foutmelding "Connecting of file source and multiplexer filed" nadat ik de audio en het video file gebruik die hij net gemaakt heeft. Wat is er fout of zijn er nog andere mogelijkheden om het TS bestand om te zetten naar DVD.
arnoldl Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 ik heb normaal met dvr studio geen problemen met dual audio ts files. wordt perfect gedemuxed grtx , arnold
nlrela Geplaatst: 20 maart 2004 Geplaatst: 20 maart 2004 Wat zijn je instellingen in XMuxer ? Selecteer in de demuxer optie alleen het geluidssignaal dat je wilt hebben en in de muxer opties de optie "DVD compatible" .... heb er nog nooit problemen mee gehad. Suk6 nlrela 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen