Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik al een tijdje een sat-kaart in PC met ProgDVB+yankse en dit lukt allemaal aardig...

Heb een 78cm elips met stab HH100 motor en ontvang de meeste sats van 42 oost tot 45 west.

Ben nu van plan om een Dreambox 7000 aan te schaffen voor betere beeldkwaliteit op TVscherm + gemakkelijker om te zappen vanuit de luie zetel enz...

Vooraleer ik hem ga halen in de winkel had ik eerst nog enkele beginnervraagjes:

- Krijgt de Dreambox met laatste EMU evenveel kanalen open dan Yankse + softcam.key, of heb ik daarvoor bijkomende CAM + kaart(en) nodig?

- Indien ik Dreambox zonder harde schijf koop, kan ik dan opnemen in *.ts formaat naar harde schijf van PC?

- Heb gezien dat het mogelijk is om te sat-kabel door te lussen naar 2de receiver (naar mijn sat kaart in PC bijvoorbeeld). Iemand hier soms ervaring mee?

- Zijn er bepaalde firmware versies dat ik moet vermijden bij de aankoop van Dreambox?

alvast bedankt voor jullie hulp.

greetz

Geplaatst:

er is een apart dreambox-forum, mocht je dat ontgaan zijn. de meeste antwoorden op je vragen zijn daar al meerdere malen de revue gepasseerd.

gr,

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen