Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik de files van Guppie 14-09 op een pickaart schrijf, voor gebruik in de Irdeto condional acces van de Humax 5400 met Aston ci 1.03, werkt eerst alles 100%, maar na een tijdje naar Hellas te hebben gekeken en dan weer terug naar Telepiu, dan werkt deze laatste niet meer, ook niet meer in Seca via de Aston CI, kaart uit de cond.acc. en weer direct beeld op Telepiu.<BR>Blijkbaar schrijft Hellas een andere PK in mijn Telepiu files ?<BR>Nu dacht ik zo, ik schrijf een binfile met alleen Stream & Hellas voor de cond.acc.,<BR>so far so good, Hellas & Stream oke, maar Telepiu not. Kaart eruit en weer direct beeld via de secakaart.<BR>Heeft iemand misschien een tip voor mij, hoe ik toch Hellas & Telepiu samen kan kijken op mijn Humax. Heb ook nog 'n Irdeto CI (gepatcht) waar ik een duitse DF1 kaart in heb zitten.<P>vr.gr. charel.

Geplaatst:

ik heb exact hetzelde probleem gehad,met de zelfde ontvanger.ga naar de downloadpagina irdeto van dit board ,regel 9 van bovenaf laden irdeto met channel id 13-9,volg de handleiding en alles werkt perfect,met uitzondering van cinedom.<BR>succes Waffertje<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by waffertje (edited 18 September 2000).]

Geplaatst:

Bedankt Waffertje,<P>heb die files al getest, oke, maar mijn "Gezin" kan of wil er niet mee overweg,<BR>vergeten steeds op het ch.beacon te openen.<BR>Dus ...<BR>Werk nu met Guppie 14-09, draait perfect alleen niet per ongeluk naar Hellas kijken want dan draait D+ niet meer, maar dat wist je ook al.<BR>Zou er geen andere oplossing zijn?<P>vr.gr. charel.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

het probleem zit hem niet in de files,die werken bijna allemaal goed.<BR>ik persoonlijk sta niet zo hoog met die HUMAX,want met een NOKIA 9500 werkt het wel.<BR>zolang je met zappen geen anders gecodeerde zender tegenkomt gaat alles goed,maar o wee je een verkeerde zender tegenkomt,dan werkt ineens niets meer,ook geen seca kanalen.<BR>uitzetten of met kaarten rommelen is dan de remedie.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb mijn probleem inmiddels naar volle tevredenheid opgelost.<BR>Het probleem was dat D+ en Hellas met dezelfde PHMK werken en daardoor Hellas steeds D+ overschrijft.<BR>Heb nu voor in de Embedded Irdeto 'n Pic-kaart geladen met de Files van Guppie 19-09 maar van te voren wel eerst het een en ander in zijn bin.file verandert(alleen MC-Holland, Stream & NOVA laten staan en de rest eruit gegooid d.m.v. 'n BINeditor.)<BR>Mijn Humax kijkt nu d.m.v. de Aston CI naar D+ en laat zich dus niet meer overschrijven.<BR>P.s. wel nog eerst de PMK van Hellas veranderen in de laaste nieuwe.<P>vr.gr. Charel.<BR>

Geplaatst:

ja ik heb ook zo,n probleem.<BR>ik heb nova geupdated,maar nu werkt d+ niet<BR>meer .<BR>ik heb de oude bin geprobeerd[voor de nova update]dan doet d+ het weer.<BR>maar met die update erbij gaat hij plat.<BR>ik heb een MM 9200 met imbedded irdeto.<BR>wie weet raad???<BR>remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Zoals misschien bekend zijn de datums die Hellas en D+ meezenden gelijk. De Yoakam versies (Guppie / Nicky) die op datum werken gaan daardoor de mist in. <P>Je kunt voor beide providers de plainkeys van beide providers in de eeprom bin file zetten. Momenteel,<BR>D+ pk 08 - B4 18 BC 81 54 9B 59 EB <BR>D+ pk 0A - AA 82 EE 66 A1 5B DC AA <BR>Hellas pk 02 - 52 1F FB 9B 9E E0 C6 70 <BR>Hellas pk 04 - 67 34 84 A1 AE 26 64 F8<P>Door autoupdate bij D+ of Hellas worden nieuwe plainkeys toegevoegd. Dit werkt maar voor één van beiden. Wanneer je pech hebt gebruiken ze dezelfde en werkt een van beiden niet meer.....<P>Aangezien Hellas vaker update kun je m.i. het best de autoupdate van D+ om zeep helpen (pmk of datum). Wanneer D+ dan niet meer werkt moet je bin opnieuw programmeren.<P>Tot slot schrijft Guppie bijvoorbeeld bij elke release dat zijn files 100% getest zijn. Wat zijn 100% test precies inhoudt weet ik niet maar er mankeert altijd wel wat (met name mediavision en pink plus) aan blush.gif <P>Is natuurlijk wel zo leuk wanneer je er zelf wat mee rommelt wink.gif <BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

zo ik ben er weer uit ,weer goede files??<BR>alles werkt weer als van ouds.<BR>het d+ en nova probleem is weer opgelost.<BR>grt reporter<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Reporter: Waarom zeg je ook niet HOE je het opgelost hebt,en met welke files. Zodat er meer Users er iets aan hebben. Je laatste bericht is onzinnig en heeft geen inhoud!.<P>John.<P><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

ik had laatste keer ook een file geupload,maar die is nooit geplaatst.<BR>maar ik dacht de mensen melden zich wel.<BR>ik upload hem wel naar de download sectie <BR>voor irdeto.<BR>grt remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.