Gast Geplaatst: 14 september 2000 Geplaatst: 14 september 2000 Ik heb een Humax 5400. Heb inmiddels diverse hex/bin geprobeerd op de embedded irdeto m.b.v. smd gw. Ik heb de indruk dat auto-update niet werkt. Na een aantal dagen (juiste deze twee providers gebruiken veel emc's)is stream of nova weg en ik kan wachten tot ik een ons weeg maar de kanalen komen dan ook niet meer terug. Ook ontvanger aan op een kanaal van een van deze twee helpt niet. Daarnaast kaart in een 4.60se geprobeerd zelfde resultaat. Heeft iemand enige ervaring met irdeto auto-update in een 5400. De readme's n.l. van de hex/bin's komen niet veel verder als vermelden AU 100%.<P>GSAT<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by gsat (edited 14 September 2000).]
Gast Geplaatst: 14 september 2000 Geplaatst: 14 september 2000 bij hellas en stream worden ook de masterkeys<BR>via de hexkey verandert, bij nova nu al twee keer in de week dus auto update is er niet meer bij omdat er in de files geen werkende hex keys meer staan.<BR>maar alleen nog gewone keys of masterkeys<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 september 2000 Geplaatst: 15 september 2000 Wat me dan verbaast is dat de heren hex/pic schrijvers nog steeds blijven roepen dat AU=100%. Het ontbreekt het me helaas aan diepgaande kennis, maar dan moet het toch ook mogelijk zijn met de hexkey een AU te maken ?<P>GSAT<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Natuurlijk kun je een 100% werkende AU maken met een geldige Hexmaster, maar wie is nu zo gek om zijn werkende Hexmaster weg te geven en hem enkele weken later disabled te zien?<P>Ik in elk geval niet;-)<P>Wimpie.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Ok,ok,<P>I get the picture <P>Maar met een bin editor moet het mogelijk zijn de deze erin te zetten ?<BR><p>[This message has been edited by gsat (edited 27 September 2000).]
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 beste gsat, ik had hier ook een probleem om de diverse file's aan het werk te krijgen op mijn goldkaart.<BR>ik heb nu v16.hex erop gezet en met cardmaster een c-kaart file.<BR>en dat werkt hier perfect, zelfs de c******s en p******e werkt perfect.<BR>dus ga eens op deze toer.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 september 2000 Geplaatst: 28 september 2000 Harrewar,<P>Geef eens een tiptje van de sluier:<P>Waar kan je, voor elke provider (Stream,Aova etc) valid HMK etc vinden ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 september 2000 Geplaatst: 28 september 2000 De meeste hmk's vanuit de bin-filekes zijn altijd dezelfde... Als je VEEL geluk hebt vind je ergens op een poolse of italiaanse 'onbekende' site wel eens een relatief onbekende hmk.<P>Als je zelf een originele kaart hebt kun je de hmk uitlezen (voor ACS 1.2 en 1.6)<P>Grtz <BR>Wimpie<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten